Jump to content

Upgrade llllllllll

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kennen jullie mij ook helpen?

Budget: niet meer dan 300

Doel: snelle pc die gta4 draaien kan

Desktop of laptop: maakt niet uit als hij gta4 mar kan draaien

Merk pc of samengesteld: wat het goedkoopste is

Benodigde randapparatuur: heb ik zelf

Besturingssysteem: windows XP of vista (vista én windows heb ik zelf)

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: nee

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: maakt niet uit als het maar goed is

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: zelf inmekaar zetten

Extra koeling (voor overklokkken)? overklokken doe ik niet aan!

ik hoop dat het lukt suc7

Bewerkt: door llllllllll

Punt 1. Maak maar (alweer) een nieuw topic aan

Punt 2. Met dat budget heb je een kast, moederbord, processor, RAM en een DVD speler.

Net een pc dus, alleen géén Windows, en ook geen games. Voor GTA IV heb je minstens ~400 euro meer nodig (hangt af van je scherm resolutie)

Bewerkt: door Hayte

Punt 2. Met dat budget heb je een kast, moederbord, processor, RAM en een DVD speler.

Net een pc dus, alleen géén Windows, en ook geen games. Voor GTA IV heb je minstens ~400 euro meer nodig (hangt af van je scherm resolutie)

.1 ik heb geen nieuw topic aan gemaakt ik vul het andere aan :)

.2 windows vista heb ik thuis en ik speel trouwens op 12nogietsX768 duss

Geplaatst:

Gefeliciteerd, maar met 300 euro kan je geen GTA IV pc maken. Met 300 euro kan je wél een PS3 kopen waarop je GTA IV kan spelen.

P.S. voor een nieuwe pc hoort een nieuw topic, dit is gewoon altijd zo geweest, zodat alles georganiseerd blijft.

.1 ik heb geen nieuw topic aan gemaakt ik vul het andere aan smile3.gif

.2 windows vista heb ik thuis en ik speel trouwens op 12nogietsX768 duss

Voor 300 euro heb jij geen hele pc die IV snel afspeelt vriend.

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

hi ik zoek wat onderdelen voor mn pc waar gta4 goed op kan draaien

Budget: niet meer dan 275 eurie's

Doel: processor moederbord en videokaart

kunnen jullie die samenstellen? t lieft niet meer dan 275 euro's

de onderdelen moeten gta4 kunnen draaien

veel suc6 en oja, weten jullie hoe ik snel geld kan verdienen? mn pa heeft wel een vermaakzaak waar ik per keer 25 euro mee verdien. maar alvast bedankt :sigaar:

Geplaatst:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[216377]=1&product[257522]=1&product[253349]=1

Hiermee kan je het rond Medium draaien. Weet wel dat dit nog een kast mist, hardeschijf, ram, DVD speler en een voeding van minimaal 550 Watt mist.

Het is een onbruikbare PC. Post dan gewoon niet.

Hayte, spaar meer geld zodat je een fatsoenlijke computer kan kopen.

Je bedoelt streepje streepje streepje etc. (||||||||||) ipv Hayte. :puh:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[216377]=1&product[257522]=1&product[253349]=1

Hiermee kan je het rond Medium draaien. Weet wel dat dit nog een kast mist, hardeschijf, ram, DVD speler en een voeding van minimaal 550 Watt mist.

ik heb thguis nog een kast dvd speler voeding etc. ik moest alleen het moederbord processor en de videokaart vervangen, maar ik heb ook een PC gezien van 193,99 euro met een AMD Athlon x3 dus ik geef die link wel kun je miss ff kijken of ie goed is

Geplaatst:

Als hij vraagt om die drie onderdelen, dan geef ik hem die drie onderdelen. Hij vroeg niet, geef me een complete computer, hij zei expliciet, geef me een processor, mobo en graka voor onder de 275. Dus geef ik hem dat voor rond de 275 euro. Ik nam aan dat, als hij zo precies is, hij wel zou weten dat het nog geen complete pc is.

Geplaatst:

Als hij vraagt om die drie onderdelen, dan geef ik hem die drie onderdelen. Hij vroeg niet, geef me een complete computer, hij zei expliciet, geef me een processor, mobo en graka voor onder de 275. Dus geef ik hem dat voor rond de 275 euro. Ik nam aan dat, als hij zo precies is, hij wel zou weten dat het nog geen complete pc is.

Hayte? de link werkt niet heb wat je er achter gedaan had er ook al bij gedaan maar werkt niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...