groveforlife Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 ik heb een probleem met dat driving school met die test moet je een barrel rol doen als ik dat doe vlieg de auto op de kop heb jullie een handige manier laat me weten alvast bedankt Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Kijk eerst op WikiGTA voordat je een nieuw topic start. Klik Volg ook goed de instructies die je op je scherm te zien krijgt. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Misschien heb je Hier wat aan. EDIT: Damn Koe was me voor. Ach ja, Mijn link brengt je direct naar de pagina van de Alley oop Bewerkt: 28 februari 2010 door Rinaldootje Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Zorg dat je genoeg vaart hebt zodat je niet te langzaam over de schans springt, rijd vervolgens heel scherp over het randje van de schans heen om er voor te zorgen dat je rol helemaal goed verloopt. Met de informatie van WikiGTA kom je inderdaad al een heel eind maar om het precies te volgen kun je uiteraard ook een Youtube filmpje bekijken. Om goud te behalen kun je hem het beste zo uitvoeren: Ik neem aan dat je het over de 'Alley Oop' hebt, anders is WikiGTA de juiste oplossing. Succes! Reageren
groveforlife Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Zorg dat je genoeg vaart hebt zodat je niet te langzaam over de schans springt, rijd vervolgens heel scherp over het randje van de schans heen om er voor te zorgen dat je rol helemaal goed verloopt. Met de informatie van WikiGTA kom je inderdaad al een heel eind maar om het precies te volgen kun je uiteraard ook een Youtube filmpje bekijken. Om goud te behalen kun je hem het beste zo uitvoeren: Ik neem aan dat je het over de 'Alley Oop' hebt, anders is WikiGTA de juiste oplossing. Succes! bedankt is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.