K1pc0rn Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 als ik op inlogegevens onthouden doe (aanvinken dus) dan ben ik ingelogd dan klik ik de pagina weg en dan moet ik weer opnieuw inloggen (WTF!) wat moet ik nu doen? Reageren
Wickedmen Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 als ik op inlogegevens onthouden doe (aanvinken dus) dan ben ik ingelogd dan klik ik de pagina weg en dan moet ik weer opnieuw inloggen (WTF!) wat moet ik nu doen? effe internet explorer sluiten en opnieuw proberen zoniet ctrl+F5 en daarna ook opnieuw proberen Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 cookies toetstaan, zonder cookies kan hij je gegevens neit onthouden Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 ik heb firefox hoe doe je dat? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Klik op Extra > Opties. Open het tabblad Privacy. Zorg dat het vakje 'Cookies van websites accepteren' staat aangevinkt. Druk OK. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Klik op Extra > Opties. Open het tabblad Privacy. Zorg dat het vakje 'Cookies van websites accepteren' staat aangevinkt. Druk OK. Dat heb ik gedaan maar doet het nog steeds niet. mischien heeft het met CCleaner te maken? Reageren
TomFurga Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Klik op Extra > Opties. Open het tabblad Privacy. Zorg dat het vakje 'Cookies van websites accepteren' staat aangevinkt. Druk OK. Dat heb ik gedaan maar doet het nog steeds niet. mischien heeft het met CCleaner te maken? In CCleaner moet je ervoor zorgen dat hij de cookie "www.gtaforum.nl" niet verwijdert door hem in Opties-> Cookies naar de rechterkolom te verplaatsen. Alle cookies in die rechterkolom blijven bewaard als je CCleaner laat schoonmaken. Bewerkt: 28 februari 2010 door clus Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Soms helpt het juist om cookies wel te verwijderen. Je kan ze inderdaad verwijderen met CCleaner, maar ook onderaan de forumindex staat de link Mijn cookies verwijderen. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) eerst onthoude hij alleen gtaforum niet meer maar nu ook youtube! (die deed het wel gwn) what the hell is dit?! Bewerkt: 1 maart 2010 door lennart1995 Reageren
TomFurga Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Staat er een vinkje bij Extra-> Opties-> Beveiliging-> Wachtwoorden voor websites onthouden? Zo ja, kijk dan ook eens in Uitzonderingen en Opgeslagen wachtwoorden, Uitzonderingen is gewoonlijk leeg, in Opgeslagen wachtwoorden moeten ze staan. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) Staat er een vinkje bij Extra-> Opties-> Beveiliging-> Wachtwoorden voor websites onthouden? Zo ja, kijk dan ook eens in Uitzonderingen en Opgeslagen wachtwoorden, Uitzonderingen is gewoonlijk leeg, in Opgeslagen wachtwoorden moeten ze staan. ja staaat angevinkt waar staat opgeslagen wachtwoorden? wajooo nou wordt ik helemaal gek hij onthoud niks meer! Bewerkt: 1 maart 2010 door lennart1995 Reageren
TomFurga Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 waar staat opgeslagen wachtwoorden? Extra-> Opties-> Beveiliging-> Opgeslagen wachtwoorden aanklikken. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Hij doet het Dankjewel Reageren
TomFurga Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Graag gedaan, het is altijd handig om de handleiding te lezen, als je iets in gebruik neemt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.