adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 als ik gta sa speel en ik ga ff rennen krijg ik gezeik over plaktoetsen ik word er gek van weet iemand hoe ik dit gedoe uit kan doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 instellen rennen onder de linkershift-toets. maar je kunt die plaktoetsen ook uitschakelen als je die melding weer krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 instellen rennen onder de linkershift-toets.maar je kunt die plaktoetsen ook uitschakelen als je die melding weer krijgt. ow oke zal ff kijken maar ik ben niet van plan met linker shift te rennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 why not?? dan zit alles lekker in je linker handbereik. WASD lopen/strifen Lshift - rennen spatie- jumpen c-hurken veel handiger B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) why not?? dan zit alles lekker in je linker handbereik.WASD lopen/strifen Lshift - rennen spatie- jumpen c-hurken veel handiger B) ben je links ik ben rechts snapje dan zit DENK IK irritant weet je wat ik ga het is proberen Bewerkt: 18 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 bericht van The Godfather,Jun 18 2005, 05:07 ben je links ik ben rechts snapje dan zit DENK IK irritant weet je wat ik ga het is proberen Ik ben ook rechts maar met bijvoordbeeld CS is het veel handiger omdat je dan met je rechterhand schiet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 In de toegangelijkheids opties van windows kun je de sticky keys afzetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.