MaxVito Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Hey, Ik heb een looping gemaakt op map iditer op mta (multi theft auto) met rsg dat is een programma dan kan je loopings maken. maar een vriend heeft de map geupload op de server. en nu is de looping er niet. Op map iditer doet hij het wel. hoe doet de looping het dan weer wel? Mvg, Max Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Niet >>> Door Sandra: Als je niets toe te voegen hebt, reageer dan gewoon niet.<<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Niet Als je geen nuttig antwoord kan verzinnen, post dan niet. De map zou het overigens gewoon moeten doen hoor. Ik heb die RCG tool ook eens gebruik om een race track te maken voor in SA-MP en dat is toen heel goed gelukt. Reageren
MaxVito Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Hey, Ja ik heb mta sa 1.0.3 ik moet in het begin de map maken en dan op het laatste gamemodes op race en definetions op race. en dan soms verdwijnt de looping en soms blijft hij staan. En dan laat ik mijn vriend hem uploaden op de server. en dan is de looping er niet. Het is een dd/dm server. Grtzz Max Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Normaal sla je hem op met een naam. Typ in de server: start naam (wel natuurlijk naam vervangen door hoe je hem opgeslagen hebt), en hij staat er als het goed is. Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Hij is blijkbaar voor race 1.1.1 maar ik weet dan niet hoe je hem moet installeren :S weet iemand dat? Mvg , Max Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 (bewerkt) Ik neem aan dat je de nieuwste versie van MTA hebt (MTA 1.0.3), zoniet, download hem dan hier. Als het goed is zou hij in de nieuwste versie wel moeten werken. Zoniet? PM me dan. Bewerkt: 6 maart 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.