Platypus Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Ik heb 51. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 31 Als ik te lang kijk naar die kleuren dan zie ik amper verschil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Lichtelijk kleurenblind: 186 Ik heb het een paar keer geprobeerd, de beste score die ik heb gehaald was 154 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Lichtelijk kleurenblind: 186 Ik heb het een paar keer geprobeerd, de beste score die ik heb gehaald was 154 Dat is nog eens een slechte score maar die test is ook allesbehalve goed om te weten of je kleurenblind bent of niet. Ik heb de test 1 keer gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 Had niet zo hoog verwacht Je bedoeld zeker zo laag? Ontopic, ik heb 10 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 * Your score: 28 niet slecht toch ? Hoewel ik geef wel toe dat ik op het eind toch wel een beetje verveelt was dat ik alles toch een beetje snel ging doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) 12 is wel een goede score voor iemand die het luchtig deed en die een jongen is. Hier zie je al gelijk dat de madames beter zijn met kleuren dan de heren. Bewerkt: 28 februari 2010 door Gijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2010 12 is wel een goede score voor iemand die het luchtig deed en die een jongen is. Hier zie je al gelijk dat de madames beter zijn met kleuren dan de heren. Ben ik dan verwijfd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 13. Af en toe even ergens anders naar kijken was geen slechte tip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 Ik heb niet echt men best gedaan maar toch schaam ik me ervoor : 63 :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 12 is wel een goede score voor iemand die het luchtig deed en die een jongen is. Hier zie je al gelijk dat de madames beter zijn met kleuren dan de heren. Ben ik dan verwijfd? Gij, mijn jongen, heeft de test 2 maal gedaan Dat verschilt al gelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) Mensen zeggen altijd dat ik alles heel zwart-wit zie, ik ben benieuwd. edit laat maar hangen; ik heb het concentratie vermogen van een Oostenrijkse dwerggeit die niet van spruitjes houdt. Dit wordt niets, zeker niet met mijn HPPD. Bewerkt: 1 maart 2010 door Amfetamientje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 ik had 79 punten, viel me nog best mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 Misschien moeten de mensen die een verschrikkelijk hoge score hebben, hun ogen eens laten nakijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.