Kai-ShockWave Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 Sommige kleuren kon ik niet helemaal juist plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 57 :$. Ik ben niet kleurenblind en kan de kleuren wel onderscheiden, maar dit was gewoon lastig xd. Sommigen kreeg ik niet op de goede plaats ,en na een tijd begon paars blauw te lijken en zo . En even wegkijken hielp niet echt want een paar seconden later was het weer hetzelfde xd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 295 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 295 Of jij had maar een paar ingevuld, of jij bent kleurenblind. Iemand die er eventjes lekker voor is gaan zitten en niet kleurenblind is, die zou dit zo veel beter kunnen doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 295 Of jij had maar een paar ingevuld, of jij bent kleurenblind. Iemand die er eventjes lekker voor is gaan zitten en niet kleurenblind is, die zou dit zo veel beter kunnen doen. Heb alles ingevuld maar ben ook kleurenblind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 Score 7. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) Online ColorIQ Challenge Results You have perfect color vision! FM Hue Test Results WHAHAHA VET! Ze zeggen altijd dat van gamen je ogen beter worden En van super smooth models voor GTA maken worden je ogen denk ik ook wel iets getrainder om kleuren te onderscheiden enzo... Even bewijs EDIT: Zoals Galiorix het zegt: Epicness xD Bewerkt: 1 maart 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) Ik heb kunst gevolgd. Misschien heeft dat er ook iets mee te maken? 3! en dan nog wel 's avonds voor ik ga slapen getest, en met schermverlichting op minimaal Bewerkt: 1 maart 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Ik had het niet verwacht dat ik zo goed zou scoren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 snapte er niks van, heb dan ook maar 362 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Ik ben dus best wel kleurenblind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Ik heb de score 3 behaald. Gewoon in één keer in een paar minuten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Eigenlijk beter dan ik had verwacht.. ^^ Stom paars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Liberty4Life Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 36 Bij de eerste rij kreeg ik al natte ogen dus werd het een stuk moeilijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Bij mij doet de site het niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.