MegaPilot Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Mensen zeggen altijd dat ik alles heel zwart-wit zie, ik ben benieuwd. edit laat maar hangen; ik heb het concentratie vermogen van een Oostenrijkse dwerggeit die niet van spruitjes houdt. Dit wordt niets, zeker niet met mijn HPPD. Ik heb de test ook niet gedaan puur vanwege het feit hij te lang duurt. + om nou te zeggen dat er zoveel verschil zit op die blokjes die je in de juiste volgorde moet zetten.. Niet echt hé.. Bewerkt: 20 april 2010 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Ik heb de test ook niet gedaan puur vanwege het feit hij te lang duurt. + om nou te zeggen dat er zoveel verschil zit op die blokjes die je in de juiste volgorde moet zetten.. Niet echt hé.. Als je dat niet ziet, dan heb je al een lage kleurenblindheid. Zet je twee blokjes naast elkaar dan zie je degelijk wel verschil. Gewoon eventjes voor wat concentratie zorgen en je doet het zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Iemand van de Universiteit Gent kwam laatst bij ons op school met een gelijkaardige test. Hij had wel de fysieke test bij. Ik scoorde 47 op die test, maar dat zal ook wel komen door de lichtinval en omdat ik meestal contactlenzen draag. Iemand in mijn klas is kleurenblind en hij behaalde 260 op de test. Op deze test scoor ik beduidend beter: * Your score: 4 * Gender: Male * Age range: 16-19 * Best score for your gender and age range: 0 * Highest score for your gender and age range: 1485 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 18 maarja ik doe niet zo'n mij best Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RoL0 Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Goh wat leuk ! Ik had 3 ! Als je ze op volgorde zet en je draait er daarna 2 om, dan zie je dat de een bijvoorbeeld nét een tintje groen mist enzo. Vraag me trouwens af waarom alle balkjes even hoog zijn :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Ik had 48.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2010 Vraag me trouwens af waarom alle balkjes even hoog zijn :S Logische verklaring: Jij ziet alle kleuren even bagger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) Wajo Ik zie gewoon alles PERFECT! En dan heb ik nog bril ook, wel voor veraf Online ColorIQ Challenge Results You have perfect color vision! FM Hue Test Results A lower score is better, with ZERO being the perfect score. The bars above show the regions of the color spectrum where hue discrimination is low. To see how your results compare to those of others, please provide the information below. Age Range: Gender: Male Female EDIT: LUKTE NIET GOED MET KOPIEREN KREEG PLAATJE NIET! Bewerkt: 28 april 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 En ik maar denken dat er wel iets met mijn ogen aan de hand moest zijn als het ging om kleurverschillen. Deze enorme twijfel is nu wel verdwenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 EDIT: LUKTE NIET GOED MET KOPIEREN KREEG PLAATJE NIET! Je moet een printscreen maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 Ik heb niks met mijn ogen maar ik draag een bril. resultaat 113 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 En ik maar denken dat er wel iets met mijn ogen aan de hand moest zijn als het ging om kleurverschillen. Deze enorme twijfel is nu wel verdwenen. Heeft dat jouw zelfvertrouwen dat je alle kleuren ziet Dat had ik niet gedacht hoor, je zou toch beter moeten weten hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supermarktoorlog Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Your score: 7 Gender: Male Age range: 10-15 Best score for your gender and age range: 0 Highest score for your gender and age range: 1520 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 19 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.