Jump to content

GTA sa Gameux.dll


hoidatwastimmi

Recommended Posts

Als ik gta sa opstart krijg ik deze error:

2wlvjep.jpg

Ik run het als administrator en heb de .dll al gedownload maar ik blijf dezelfde error hebben!

Ja mijn PC voldoet aan de eisen dus daar ligt het niet aan

hopelijk kan iemand helpen want ik wil gta spelen :)

EDIT: Heb het ook ff bij need for speed carbon geprobeerd dan krijg ik deze error :S

http://www.youtube.com/watch?v=Wt_MW1iqaKw

Ik word hier echt gek van :(

Bewerkt: door hoiikbentimmi
Link to comment
Delen op andere websites

Alleen maar dat bestand (gameux.dll) downloaden is niet voldoende. Je moet 'm ook toevoegen aan het register. Als je 'm verwijdert hebt kan je 'm nogmaals >hier< downloaden. Daar staan ook de instructies om 'm te installeren. Vertaalt naar het Nederlands (en uitgebreider), stap voor stap:

  1. Download het bestand gameux.dll.
  2. Kopieer of verplaats dat bestand naar de map C:\Windows\system32.
  3. Klik linksonder op de taakbalk op de "Start"-knop en kies "Uitvoeren", als je een Engelse Windows hebt heet dat "Run". Als je dit niet aanwezig is in je start-menu (is namelijk aan te passen) kan je deze ook vinden bij je "Bureau-accessoires".
  4. Type nu het volgende (vet gedrukt) letterlijk over: regsvr32 gameux.dll en druk op [Enter] of klik op de [OK]-knop.

Je zal nu een bevestiging moeten krijgen dat het bestand succesvol is geïnstalleerd. Probeer nu weer je spellen uit, misschien moet je wel eerst je computer opnieuw starten. Succes ^_^

PS Bovenstaande heb ik zojuist gevonden na een paar zoekopdrachten met google, dat had iedereen dus kunnen vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen maar dat bestand (gameux.dll) downloaden is niet voldoende. Je moet 'm ook toevoegen aan het register. Als je 'm verwijdert hebt kan je 'm nogmaals >hier< downloaden. Daar staan ook de instructies om 'm te installeren. Vertaalt naar het Nederlands (en uitgebreider), stap voor stap:

  1. Download het bestand gameux.dll.
  2. Kopieer of verplaats dat bestand naar de map C:\Windows\system32.
  3. Klik linksonder op de taakbalk op de "Start"-knop en kies "Uitvoeren", als je een Engelse Windows hebt heet dat "Run". Als je dit niet aanwezig is in je start-menu (is namelijk aan te passen) kan je deze ook vinden bij je "Bureau-accessoires".
  4. Type nu het volgende (vet gedrukt) letterlijk over: regsvr32 gameux.dll en druk op [Enter] of klik op de [OK]-knop.

Je zal nu een bevestiging moeten krijgen dat het bestand succesvol is geïnstalleerd. Probeer nu weer je spellen uit, misschien moet je wel eerst je computer opnieuw starten. Succes ^_^

PS Bovenstaande heb ik zojuist gevonden na een paar zoekopdrachten met google, dat had iedereen dus kunnen vinden.

nu krijg ik dit weer terwijl ik wel de 32bit gameux.dll heb gedownload :S en me systeem is ook 32bit

21dfnrt.jpg

EDIT: Ik heb ff me systeem gescant op registry errors nou dit is het resultaat :-(

fne1kx.jpg

:S ik heb geen zin om het te kopen dus weet iemand hoe ik 't gratis kan krijgen??

Edit: Laat maar ik heb een serial gevonden ben nu de errors aan het fixen hoop dat het resultaat heeft :)

Niet dus :S hij heeft wel het volgende aan:

244b30z.jpg

Maar ik kan nog steeds het bestand gameux.dll toevoegen aan het register omdat ik dan de error hierboven krijg ;(

Niemand??

Last Edit: Laat maar ik ben al dat klote gedonder met Windows Vista zat en heb nu Windows 7 Pro bestelt die komt waarschijnlijk morgen

Bewerkt: door hoiikbentimmi
Link to comment
Delen op andere websites

Last Edit: Laat maar ik ben al dat klote gedonder met Windows Vista zat en heb nu Windows 7 Pro bestelt die komt waarschijnlijk morgen

Verstandige keuze. :tu:

Inderdaad :D heb nu Windows 7 Professional net als u bestelt en nu geinstalleerd werkt perfect geen gezeik meer met games enz :D

Toen ik me Laptop opstarte gelijk alle drivers dat was bij vista wel anders hier me eerste screen: klik

Bewerkt: door hoiikbentimmi
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...