Hayte Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 De dag dat velen japanners en amerikanen een nieuwe stropdas omdeden. Volgend jaar horen we dit probleem trouwens niet te krijgen, omdat het dan een oneven (2011) is, en geen schrikkeljaar. Pas in 2014 gaan er weer wat no-lifers van het balkon af springen. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Het komt alleen voor bij de 'dikke' PS3, dus ik denk dat ie gewoon complexen heeft dat ie zo dik is Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Het komt alleen voor bij de 'dikke' PS3, dus ik denk dat ie gewoon complexen heeft dat ie zo dik is beter een dikke ps3 dan een anorexia ps3 te hebben. dikke ps3 is Seexyyy... Reageren
Hayte Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Als straks je PS3 naar de wc rent om de HDD eruit te kotsen weet je waarom. Maar je zou toch wel verwachten dat Sony hierbij nadenkt? Geen enkele andere console heeft hier namelijk last van, zelfs de PSP niet. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Ik denk dat er bij Sony een aantal IT medewerkers rondlopen die zich nogal doodschamen dat ze de ps3 zo hebben ingesteld dat het dacht dat 2010 een schrikkeljaar was. Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) Misschien heeft Sony zo'n ban-wave geactiveerd zoals Microsoft dat deed in November, maar is dit dus totaal fout afgelopen... Ik denk dat er bij Sony een aantal IT medewerkers rondlopen die zich nogal doodschamen dat ze de ps3 zo hebben ingesteld dat het dacht dat 2010 een schrikkeljaar was. Steken zichzelf dadelijk neer met hun Samoerai zwaarden "I failed! ouch!" (heet volgens mij 'Seppuku' daar in Japan) Bewerkt: 1 maart 2010 door RHochstenbach Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) We hope to resolve this problem within the next 24 hours. In the meantime, if you have a model other than the new slim PS3, we advise that you do not use your PS3 system, as doing so may result in errors in some functionality, such as recording obtained trophies, and not being able to restore certain data. Ik heb mijn ps3 wel aangedaan, niet veel dingen gedaan, gta iv gespeeld en even op de internetbrowser. Maar als het werkelijkheid word als wat hierboven beschreven staat maak ik me echt heel erg zorgen. Maar toen ik mijn ps3 aandeed, was bovenstaande bericht nog niet eens uitgebracht. dus tja, Nog meer mensen die hun ps3 hebben aangedaan ? @hierboven: Het heet ook Hari Kari, Bewerkt: 1 maart 2010 door PowerPats Reageren
Hayte Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) Ik. Ik verveelde me, en dacht, ik ga eens GTA IV doen. Ik ging de hoek om op m'n Freeway, oh ja, mocht m'n PS3 niet aan doen. Toen ben ik maar verder gaan spelen, met de gedachte, het kwaad is al geschied. Als je niet naar je trophies hebt gekeken of die foutcode bij iets hebt gekregen kan er vrij weinig mis gegaan zijn denk ik (/hoop ik ) EDIT: NOS is ook weer goed bezig: http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19188 Millenium bug voor de PS3! Dus, laten ze een PS3 slim zien. De enige PS3 die er niet door wordt aangetast... Bewerkt: 1 maart 2010 door Hayte Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Dat is wel een faal ja, Maarja nog een kwartiertje en dan durf ik waarschijnlijk weer voorzichtig te kijken of alles weer normaal is. Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Ik hem hem vanmorgen aangehad, en geprobeerd een game te starten. Ik hoop dat ik iig al mn trophies nog heb straks, saves e.d zijn toevallig pas geleden nog overgezet naar een USB stickie. Reageren
PowerPats Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Om te checken of je trophies er nog zijn kan je gewoon naar de eu playstation site gaan, en dan inloggen en je trophies checken. Die van mij zijn er in ieder geval nog. Reageren
Tomeken Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Ik hem hem vanmorgen aangehad, en geprobeerd een game te starten. Ik hoop dat ik iig al mn trophies nog heb straks, saves e.d zijn toevallig pas geleden nog overgezet naar een USB stickie. Hoe zet je dat om naar een usb? srry als ik dom overkom zo Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Ik hem hem vanmorgen aangehad, en geprobeerd een game te starten. Ik hoop dat ik iig al mn trophies nog heb straks, saves e.d zijn toevallig pas geleden nog overgezet naar een USB stickie. Hoe zet je dat om naar een usb? srry als ik dom overkom zo Neem een (lege) USB stick, en maak daarop een map, 'PS3'. In die map maak je nog een map, 'SAVEDATA'. Steek de stick in je PS3, gan dan naar je savegames (weet niet waar exact uit m'n hoofd, dacht Game-->Saved Data), en kies dan driehoekje->Copy to je opslagmedium. Easy as can be. Letters voor de mappen zijn hoofdlettergevoelig. --- Heb me vanmiddag ook aangemeld op de PS site, maar die toonde mooi m'n Heavy Rain trophies niet.. Reageren
Hayte Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Het is nu 2 maart, maar m'n PS3 vertikt iets met internet te doen (kreeg die code die begint met een 8 toen ik de tijd via het internet wou doen) Helaas pindakaas, we zullen op Sony moeten wachten Reageren
Sentasi Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Hoop dat ze een beetje voor maken, dit gaan mensen niet leuk vinden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.