Jump to content

Playstation Network Crash

Recommended Posts

Geplaatst:

Tsja, daar zit je dan met een console met weet ik het hoeveel processor kernen en SIXAXIS en allerlei andere hoogstaande technieken. Heeft alleen het begrip "schrikkeljaar" nog niet helemaal door :7

• Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

16

• Sentasi

15

• Hayte

11

• .....

6

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik hem hem vanmorgen aangehad, en geprobeerd een game te starten.

Ik hoop dat ik iig al mn trophies nog heb straks, saves e.d zijn toevallig pas geleden nog overgezet naar een USB stickie. :7

Hoe zet je dat om naar een usb? srry als ik dom overkom zo :7

Heb me vanmiddag ook aangemeld op de PS site, maar die toonde mooi m'n Heavy Rain trophies niet.. :7

Heb je wel gesynct ? anders verschijnen trophies idd niet.

Geplaatst: (bewerkt)

D'r gaan daar in Japan of waar dan ook koppen rollen, dat kan niet anders. :7

Het slaat ook gewoon nergens op, een duur technisch hoogstaand apparaat, wat van het ene op het andere moment niet meer werkt.

@hierboven: Ik heb me aangemeld op die site, op de PS3 durfde ik niet te syncen, heb voor de 'crash' iig nog wel gesynct.

Bewerkt: door Sentasi
Geplaatst:

Ik weet nou niet meer wat erger is. Een console wat tevens een cd versnipperaar is, of een console waarmee je elk vier jaar helemaal niks mee mag doen.... hmmm...

Ik vraag me af of er ook iets speciaals gebeurt in 2012 i.v.m. de Mayan Kalender xD

Geplaatst:

Ach moet wel zeggen dit is tot nu toe mijn enige negatieve ervaring met de ps3, Voor de rest heeft hij het altijd goed gedaan. het is niet leuk natuurlijk, Maar ik neem het maar voor lief.

Geplaatst:

Voor lief nemen.. Dit is een stomme fout die niet had mogen gebeuren, en dat neem ik niet graag voor lief, ondanks dat het in mijn ogen een topconsole is.

Je doet er alleen zo weinig tegen.. :7

Geplaatst:

Zelfs mijn simpele 20 euro Casio weet hoe een kalender in elkaar zit.

Dit is ook voor mij mijn eerste probleem met de PS3. Maar het is niet een eenvoudig op te lossen probleem denk ik, als het echt iets hardware is.

Misschien dat George Hotz al een hack heeft gevonden hoe je hem wél kan gebruiken xD

Geplaatst:

Ik ga in ieder geval wel even op de ps3, Ik vermaak me wel met singleplayer Gta IV, heb het weer helemaal herontdekt. ^_^

Geplaatst:

Bwah.. mocht in het ergste geval de PS3 onbruikbaar zijn ofzo, wil ik wel weer een Fatty terug, de Slim is toch wel zo lelijk. :7

Geplaatst:

Ik wil wel van beide walletjes snoepen. Geef m'n oude fat maar terug, maar de HDD van de Slim zou ook wel mooi zijn :puh:

Heb nou alleen maar spellen en save games op m'n PS3. Misschien één filmpje, maar voor de rest niks. Geen demo's, geen DLC (in iedergeval niet uit de PSN Store), geen muziek, alleen spellen en die software dingen (dus Vidzone, dat Home geval, etc.). Kan je Home enzo trouwens ook verwijderen? 40 GB is vol xD

Is dit probleem trouwens ook bij de Chinezen enzo, aangezien die een totaal andere kalender hebben?

Geplaatst:

Ik heb een 120gb HDD erin, 40 was echt te klein. :7

Home enzo kun je gewoon verwijderen, kan je alleen niet meer zeggen hoe en waar precies. :7 Lijkt me gewoon met driehoekje op Home drukken voor de opties. :puh:

Weet wel dat Home alleen al een paar gig was.. :7

Geplaatst:

Ik heb een fout ontdekt in wat Sony zei:

Sony heeft laten weten dat ze op de hoogte zijn van het probleem en naar voor een oplossing op zoek aan het wachten zijn.

Aangezien er dus (nog) geen echte firmware update was, denk ik dat we dit weer kunnen verwachten in vier jaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...