hoidatwastimmi Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Ratez wat een onodig topic :S >>> Door -Matthijs-: Kom op, je zou beter moeten weten. Gewoon niet posten als je niks toe te voegen hebt, daar ga ik niet nog eens voor waarschuwen.<<< Reageren
Kloep Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 wat een onodig topic :S En dan denk je dat iemand die al een aantal maandjes op het forum rondhangt wel weet hoe het werkt. Dit is de Graphics Showroom, met andere woorden, je laat je werkjes zien en anderen kunnen deze een rate geven. Je sig vind ik een beetje aan de saaie kant eigenlijk. De regenboogkleuren naast de render is op zich wel leuk gedaan. Daarintegen vind ik de spetters naast de wolken niet echt geslaagd. Ik heb betere van je gezien, en deze geef ik over het algemeen een 6/10. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) Man, ik vind 'm geweldig! Hij is perfect! 10/10 Ik weet dat het geen Graphic Aanvraag is, maar zou je in dezelfde stijl een signature voor me willen maken van Daft Punk? Bewerkt: 1 maart 2010 door MidnightMayhem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.