adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) heeft iemand een savegame van maximaal 5 missies na deze of precies na deze zou die gene hem dan aub online willen zetten voor me Alvast bedankt..... Bewerkt: 18 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Als je die missie niet kunt halen, waarom speel je dan GTA... Je zou echt eens na moeten denken over leren te rijden, die missie is echt te simpel... In de walkthrough staat dat je niet moet afsnijden, maar dat moet je juist doen, met een beetje gas op gas los. Je kan heel vaak gewoon gas los laten, die anderen rijden vet zacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Als je die missie niet kunt halen, waarom speel je dan GTA...Je zou echt eens na moeten denken over leren te rijden, die missie is echt te simpel... In de walkthrough staat dat je niet moet afsnijden, maar dat moet je juist doen, met een beetje gas op gas los. Je kan heel vaak gewoon gas los laten, die anderen rijden vet zacht. jah maar ik met racen me auto kantelt (met elke wagen die ik maar neem) op de laaste twee van die rode dingen en waarom zo boos ? <_< ik vraag alleen om hulp hoor tsssss.... Bewerkt: 18 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ten eerste, ik ben niet boos, vind het alleen raar omdat die missie echt niet moeilijk is (der komen moeilijkere races) Als je altijd kantelt, moet je kijken of je een goeie sportauto (GEEN ZR-250, die glijdt te veel!) kunt vinden, en die dan verlagen (hydraulics) Bij mij gaat ie alleen stuiteren als ik veel te hard rij, je hoeft helemaal niet snel te gaan want die andere bakken er niets van. peace. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ik heb die savegame... Maar misschien is het leuker om het zelf te doen. Nu heb je je eigen CJ met je eigen stats en alles. Met mijn savegame heb je al mijn stats. Als je die missie echt niet kan halen wil ik hem best geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Rij desnoods met een terreinwagen. Die houden nog goed de baan maar je moet in geen enkel geval met welke auto ook je handrem gebruiken. Los gewoon je gas en rem desnoods een beetje voor de bocht en eenmaal je in het midden van de bocht bent geef je opnieuw gas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 je kan volgens mij bij de missie niet met een andere auto, ik heb de eerste race met een rancher gedaan en daarna kreeg ik gewoon de ZR-250 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cor Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) he heeft niemand die sava game ik was daar ook ongeveel (maar dan een stuk of 6 missies veder en toen heb ik per ongeluk de save game van mijn broertje over die van mezelf gedaan vet bale :huh: kwam omdat ik zo gewend ben om over die van mij te saven en toen heb ik een missie gedaan voor hem en heb mijn eigen save game weg gegooid edit : waaah ik baal zo kan mijn broertje wel eeh ....... nou wat je het meest doet in gta Bewerkt: 20 juni 2005 door cor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pascalsmit Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 AAAAAAH, Heb zelf hetzelfde probleem. Ik dacht zo van ik haal vast een goed snelle kar (in Vinewood) en rij hem naar die missieplaats zodat ik meteen een goede kans maak om te winnen. Niet dus, speciaal naar Vinewood gereden krijg ik de ZR-350 die bij het minste of geringste kantelt met als gevolg een hevige explosie en het bericht "Mission Failed'. Ik heb de missie met advies van anderen al geprobeerd op een andere manier te spelen, ook zonder succes. Zou het iemand mschn leuk vinden om op onze savegames deze missie te proberen zodat we geen totaal andere stats hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Waarom post je dan niet meteen je savegame, dan probeer ik et wel ff voor je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 ik heb hem ook gewoon gehaald met een zr-250 in 3 keer de andere keren vloog ik ut water in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j.vinke1 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 ooh ik heb de missie een keer overgedaan want ik reed verkeerd ja ik ben een beetje dom :rolleyes: maar ik heb hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Had hem in één keer gehaald! Snap niet echt dat je die moeilijk vind.. <_< Maar, het lijkt me veel leuker als je hem zelf kan doen! (Als je echt hem echt niet kan halen stuur hem maar naar me E-Mail) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RubyNL Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 heb m ook in een keer gehald, ik heb een goeie tip gebruik een truck, daar kan je prima mee rammen en gaat hard genoeg om de anderen bij te houden :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 heb m ook in een keer gehald,ik heb een goeie tip gebruik een truck, daar kan je prima mee rammen en gaat hard genoeg om de anderen bij te houden :lol: jah this gewoon een makelijke missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.