Jump to content

farwell my love....

adman

Recommended Posts

Als je die missie niet kunt halen, waarom speel je dan GTA...

Je zou echt eens na moeten denken over leren te rijden, die missie is echt te simpel...

In de walkthrough staat dat je niet moet afsnijden, maar dat moet je juist doen, met een beetje gas op gas los. Je kan heel vaak gewoon gas los laten, die anderen rijden vet zacht.

Delen op andere websites

Als je die missie niet kunt halen, waarom speel je dan GTA...

Je zou echt eens na moeten denken over leren te rijden, die missie is echt te simpel...

In de walkthrough staat dat je niet moet afsnijden, maar dat moet je juist doen, met een beetje gas op gas los. Je kan heel vaak gewoon gas los laten, die anderen rijden vet zacht.

jah maar ik met racen me auto kantelt (met elke wagen die ik maar neem) op de laaste twee van die rode dingen

en waarom zo boos ? <_<

ik vraag alleen om hulp hoor tsssss....

Bewerkt: door adman
Delen op andere websites

Ten eerste, ik ben niet boos, vind het alleen raar omdat die missie echt niet moeilijk is (der komen moeilijkere races)

Als je altijd kantelt, moet je kijken of je een goeie sportauto (GEEN ZR-250, die glijdt te veel!) kunt vinden, en die dan verlagen (hydraulics)

Bij mij gaat ie alleen stuiteren als ik veel te hard rij, je hoeft helemaal niet snel te gaan want die andere bakken er niets van.

peace. B)

Delen op andere websites

Ik heb die savegame...

Maar misschien is het leuker om het zelf te doen.

Nu heb je je eigen CJ met je eigen stats en alles.

Met mijn savegame heb je al mijn stats. :puh:

Als je die missie echt niet kan halen wil ik hem best geven.

Delen op andere websites

Rij desnoods met een terreinwagen. Die houden nog goed de baan maar je moet in geen enkel geval met welke auto ook je handrem gebruiken. Los gewoon je gas en rem desnoods een beetje voor de bocht en eenmaal je in het midden van de bocht bent geef je opnieuw gas. :puh:

Delen op andere websites

he heeft niemand die sava game ik was daar ook ongeveel (maar dan een stuk of 6 missies veder en toen heb ik per ongeluk de save game van mijn broertje over die van mezelf gedaan :( vet bale :huh:

kwam omdat ik zo gewend ben om over die van mij te saven en toen heb ik een missie gedaan voor hem en heb mijn eigen save game weg gegooid

edit : waaah ik baal zo kan mijn broertje wel eeh ....... nou wat je het meest doet in gta

Bewerkt: door cor
Delen op andere websites

AAAAAAH, Heb zelf hetzelfde probleem. Ik dacht zo van ik haal vast een goed snelle kar (in Vinewood) en rij hem naar die missieplaats zodat ik meteen een goede kans maak om te winnen. Niet dus, speciaal naar Vinewood gereden krijg ik de ZR-350 die bij het minste of geringste kantelt met als gevolg een hevige explosie en het bericht "Mission Failed'. Ik heb de missie met advies van anderen al geprobeerd op een andere manier te spelen, ook zonder succes. Zou het iemand mschn leuk vinden om op onze savegames deze missie te proberen zodat we geen totaal andere stats hebben?

Delen op andere websites

Had hem in één keer gehaald!

Snap niet echt dat je die moeilijk vind.. <_<

Maar, het lijkt me veel leuker als je hem zelf kan doen!

(Als je echt hem echt niet kan halen stuur hem maar naar me E-Mail) B)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...