Jump to content

verboden land


yortrias

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    3

  • Fezz

    3

  • Phoenyxar

    3

  • Faex

    3

Top Posters In This Topic

Ten eerste door gewoon verder te komen in de verhaal lijn.

Maar al je daar nog niet ben werkt de cheat verwijder wanted level ( 267 555 0150 - (COP 555 0150) )misschien. ik weet niet zeker of 't werkt want ik heb nooit gecheat in gta 4 ( je kan sommige Achievements namelijk niet meer halen (wel weer als je nieuwe game start volgens mij))

hier staan alle cheats: http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_IV%29

Verder kan ik geen optie bedenken maar 't kan wel zijn dat als je meteen weer nieuwe politie krijgt

Cylas

P.s. welkom op 't forum :bier:

Bewerkt: door Cylas
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is moeilijk maar het kan...

Ga via de loopbrug die onder de Algonquin Bridge hangt met bijv een moter, als je nu over deze hele loopbrug heen gaat kom je op Algonquin :)

Om op de loopbrug te komen ga je hier onder de brug door om zo op de trap te komen die naar de loopbrug gaat ;) Als je langs de LCPD bent gegaan die op de brug staan zal je een wanted level krijgen en zal de LCPD je proberen te doden. :)

Hopelijk snap je het :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer een heli te stelen op het vliegveld hellemaal rechts op de map, je kan altijd over de hekken komen hoe dan ook. Maar of er heli´s staan als je in Broker bent dat weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer een heli te stelen op het vliegveld hellemaal rechts op de map, je kan altijd over de hekken komen hoe dan ook. Maar of er heli´s staan als je in Broker bent dat weet ik niet.

Nee, er staan geen heli's op de Airport..

Alleen hier..

Klik ( SnapMap )

En deze is enkel te krijgen naar dat je alle Flying Rats hebt gedood of de cheat van de Annihilator hebt gebruikt(359 555 0100 - (FLY 555 0100))

:D

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Helaas heb je geen andere mogelijkheid dan de verhaallijn te spelen, want als je de wanted level kwijt code doet komt het gewoon terug.

net als banaandaan zegt denk ik ook dat de enige mogelijk heid is om daar te komen

de verhaallijn verder te spellen

Link to comment
Delen op andere websites

En deze is enkel te krijgen naar dat je alle Flying Rats hebt gedood of de cheat van de Annihilator hebt gebruikt(359 555 0100 - (FLY 555 0100))

:D

Nou dat is niet helemaal waar...\

Ik heb nog geen EEN flying rat gedood en ook geen annihilator cheat gebruikt, maar hij staat er toch..

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Annihilator

Geen helikopters in de Airport? Wat je natuurlijk ook kunt doen is gewoon met een auto de SUbway-lijn blijven volgen en er in North Holland er terug uitkomen :7 .

Nu ben je toch echt fout, er zijn geen helikopters op 't vleigvwld, aleeen in MP, zou iemand misschien wat foto's kunnen make van dit eiland, ken het namelijk helemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ben je toch echt fout, er zijn geen helikopters op 't vleigvwld, aleeen in MP, zou iemand misschien wat foto's kunnen make van dit eiland, ken het namelijk helemaal niet.

Nu ben jij toch even fout, want als ik in SP een gevecht wil met de politie ga ik mijn Annihilator altijd hier halen... hij staat er dus wel en altijd, dat zou misschien kunnen liggen aan het feit dat ik mijn IV uit heb, maar daarvoor stond hij er toch ook al hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...