Jump to content

verboden land


yortrias

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    3

  • Fezz

    3

  • Phoenyxar

    3

  • Faex

    3

Top Posters In This Topic

Ten eerste door gewoon verder te komen in de verhaal lijn.

Maar al je daar nog niet ben werkt de cheat verwijder wanted level ( 267 555 0150 - (COP 555 0150) )misschien. ik weet niet zeker of 't werkt want ik heb nooit gecheat in gta 4 ( je kan sommige Achievements namelijk niet meer halen (wel weer als je nieuwe game start volgens mij))

hier staan alle cheats: http://nl.wikigta.or...ts_%28GTA_IV%29

Verder kan ik geen optie bedenken maar 't kan wel zijn dat als je meteen weer nieuwe politie krijgt

Cylas

P.s. welkom op 't forum :bier:

Als jij een cheat doet om jou wanted level te verwijderen dan zal je wanted level weg gaan en na een paar seconden terug komen als jij je op het vliegveld bevind of op gebied waar je nog niet mag komen.

Annihilator

Geen helikopters in de Airport? Wat je natuurlijk ook kunt doen is gewoon met een auto de SUbway-lijn blijven volgen en er in North Holland er terug uitkomen :7 .

Annihilator

Geen helikopters in de Airport? Wat je natuurlijk ook kunt doen is gewoon met een auto de SUbway-lijn blijven volgen en er in North Holland er terug uitkomen :7 .

Die staan er toch alleen in MP ? :)

Annihilator

Geen helikopters in de Airport? Wat je natuurlijk ook kunt doen is gewoon met een auto de SUbway-lijn blijven volgen en er in North Holland er terug uitkomen :7 .

Nu ben je toch echt fout, er zijn geen helikopters op 't vleigvwld, aleeen in MP, zou iemand misschien wat foto's kunnen make van dit eiland, ken het namelijk helemaal niet.

Even voor al deze mensen.

In de single player staat er meestal 1 annhilator op het vliegveld! ga maar nakijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook, als je GTA IV voor de computer hebt, een trainer downloaden. Zoals de Simple Native Trainer, daarmee kan je de eilanden unlocken, zodat er geen politie meer staat en je geen wanted level meer hebt, of alleen er voor zorgen dat je nooit meer een wanted level krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het eens geprobeerd door met een snelle motor op Bohan de spoortunnel in te gaan en over het spoor door Algonquin te scheuren. Echter, op elk station stond wel politie, dus het centrum van de cirkel verschoof steeds. Het lukte me dus niet om zo te ontsnappen aan wanted-6-level...

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer een heli te stelen op het vliegveld hellemaal rechts op de map, je kan altijd over de hekken komen hoe dan ook. Maar of er heli´s staan als je in Broker bent dat weet ik niet.

Nee, er staan geen heli's op de Airport..

Alleen hier..

Klik ( SnapMap )

En deze is enkel te krijgen naar dat je alle Flying Rats hebt gedood of de cheat van de Annihilator hebt gebruikt(359 555 0100 - (FLY 555 0100))

:D

alleen in multiplay... wat is dat toch lache, op airport in free mode :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Helaas heb je geen andere mogelijkheid dan de verhaallijn te spelen, want als je de wanted level kwijt code doet komt het gewoon terug.

net als banaandaan zegt denk ik ook dat de enige mogelijk heid is om daar te komen

de verhaallijn verder te spellen

hoe lang duurt het ong om gta uit te spelen als je er elke dag op speelt?

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas heb je geen andere mogelijkheid dan de verhaallijn te spelen, want als je de wanted level kwijt code doet komt het gewoon terug.

net als banaandaan zegt denk ik ook dat de enige mogelijk heid is om daar te komen

de verhaallijn verder te spellen

hoe lang duurt het ong om gta uit te spelen als je er elke dag op speelt?

Ligt er aan hoelang jij natuurlijk per dag speelt.

Als jij de hele dag speelt lukt het wel om de verhaallijn uit te spelen.

Alleen voor de zijmissies en collectables heb je wat meer tijd nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe lang duurt het ong om gta uit te spelen als je er elke dag op speelt?

Er is een achievement/trophie te behalen als je de verhaallijn binnen de 30 uur(real-time) uitspeelt. Maar het is ook goed te doen binnen 20 uur. Dus als je zin hebt in een marathonsessie, kan je het op één dag halen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...