Jump to content

Wat vind jij van Windows Vista


hoidatwastimmi

Wat vind je van windows vista?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. je mening

    • Geweldig een super windows
      3
    • Vet gaaf kan er veel mee
      5
    • Normaal net als alle anderen
      10
    • Niet zo goed
      6
    • Heel erg slecht!
      10


Recommended Posts

Ik denk dat de 'eindconclusie' wel duidelijk zal zijn. Maar ik blijf erbij, Vista is een TOPOS. Als je de W-updates installeert & een degelijke computer hebt dan is Vista echt wel een goed OS. Ik vind het gebruiksvriendelijk, snel (ja, hier gaat ie snel), veel mogelijkheden etc.

Naja, ik weet dat mensen het met mij oneens zullen zijn, maar mij kan je niet van wat anders overtuigen. Ik vind Vista ook veel leuker dan die 7 taakbalk, en vind sommige details in Vista gewoon mooier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de 'eindconclusie' wel duidelijk zal zijn. Maar ik blijf erbij, Vista is een TOPOS. Als je de W-updates installeert & een degelijke computer hebt dan is Vista echt wel een goed OS. Ik vind het gebruiksvriendelijk, snel (ja, hier gaat ie snel), veel mogelijkheden etc.

Naja, ik weet dat mensen het met mij oneens zullen zijn, maar mij kan je niet van wat anders overtuigen. Ik vind Vista ook veel leuker dan die 7 taakbalk, en vind sommige details in Vista gewoon mooier.

Dat vind JIJ. Het is gewoon een FEIT dat Vista slomer werkt dan Windows 7 op dezelfde hardware. Het heef minder mogelijkheden dan Windows 7. Probeer Windows 7 nu gewoon. Mijn taskbar is ook Vista style, ik vind die handiger. En over welke details heb je het?

Windows 7 > Windows Vista

(Ik heb beide besturingssystemen op deze computer, maar Windows 7 > Vista)

Oh, Windows XP is wel nogal onstabiel, maar daar worden in ieder geval niet voor elke handeling 3 veiligheidsvensters tevoorschijn getovert. En als je in Vista alle waarschuwingen uitzet, krijg je niet eens waarschuwingen voor direct uitvoerende .exe bestanden. Jakkes.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Vista heb ik gebruikt van juli tot november vorig jaar en toen vervangen door Windows 7. Beide zijn een stuk beter dan XP en Windows 7 is weer een verbetering van Vista.

Maar zolang W7 er nog niet was, heb ik Vista zonder problemen en met plezier gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Vista heb ik gebruikt van juli tot november vorig jaar en toen vervangen door Windows 7. Beide zijn een stuk beter dan XP en Windows 7 is weer een verbetering van Vista.

Maar zolang W7 er nog niet was, heb ik Vista zonder problemen en met plezier gebruikt.

nou ik dus niet ik had een laptop gekocht met W Vista Home Basic wat een troep maandje gedraait en 7 erop gezet maar die laptop ging verrot zelfde laptop gekocht weer met vista wat een gezeik ;l ik ga morgen direct W7 installeren hopelijk ben ik dan van al die problemen af :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vista heb ik gebruikt van juli tot november vorig jaar en toen vervangen door Windows 7. Beide zijn een stuk beter dan XP en Windows 7 is weer een verbetering van Vista.

Maar zolang W7 er nog niet was, heb ik Vista zonder problemen en met plezier gebruikt.

nou ik dus niet ik had een laptop gekocht met W Vista Home Basic wat een troep maandje gedraait en 7 erop gezet maar die laptop ging verrot zelfde laptop gekocht weer met vista wat een gezeik ;l ik ga morgen direct W7 installeren hopelijk ben ik dan van al die problemen af :)

Als je een laptop met Vista Basic koopt verbaast het me niks dat je zo tegen Vista bent. Vista Basic wordt namelijk meegegeven met een reden, omdat je computer niet sterk genoeg is voor iets beters ;)

Ik heb Windows Vista al een tijdje, en eigenlijk vrij weinig problemen. Al die pop-ups waren wel even wennen, maar daarna vond ik het wel handig. Als ik bijvoorbeeld een programma vekeerd aanklikte hoefde ik niet een tijdje te wachten voor ik iets anders kon doen.

Voor mij is het gewoon een normaal OS. Het werkt. in sommige opzichten is het beter dan XP, en in anderen weer niet. Gewoon, een ander OS.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Vista heb ik gebruikt van juli tot november vorig jaar en toen vervangen door Windows 7. Beide zijn een stuk beter dan XP en Windows 7 is weer een verbetering van Vista.

Maar zolang W7 er nog niet was, heb ik Vista zonder problemen en met plezier gebruikt.

nou ik dus niet ik had een laptop gekocht met W Vista Home Basic wat een troep maandje gedraait en 7 erop gezet maar die laptop ging verrot zelfde laptop gekocht weer met vista wat een gezeik ;l ik ga morgen direct W7 installeren hopelijk ben ik dan van al die problemen af :)

Als je een laptop met Vista Basic koopt verbaast het me niks dat je zo tegen Vista bent. Vista Basic wordt namelijk meegegeven met een reden, omdat je computer niet sterk genoeg is voor iets beters ;)

Ik heb Windows Vista al een tijdje, en eigenlijk vrij weinig problemen. Al die pop-ups waren wel even wennen, maar daarna vond ik het wel handig. Als ik bijvoorbeeld een programma vekeerd aanklikte hoefde ik niet een tijdje te wachten voor ik iets anders kon doen.

Voor mij is het gewoon een normaal OS. Het werkt. in sommige opzichten is het beter dan XP, en in anderen weer niet. Gewoon, een ander OS.

Heb nu home premium heb ook ultimate op die pc gebruikt Win 7 Is zojuist aangekomen :) vanavond installeren

Ik ga hem zo installeren :D

Bewerkt: door hoiikbentimmi
Link to comment
Delen op andere websites

Tja... Vista is gewoon een slome kut-OS. Ik vind Windows 7 Ultimate al een vele betere. Ik heb Windows Vista Ultimate gebruikt, en vond die niet veel beter dan 7. Binnenkort als ik mijn nieuwe 1,5 TB harddisk binnenheb, ga ik meteen Windows 7 en Windows XP in dualboot draaien. Vind XP in sommige gevallen een stuk beter, ook omdat niet alle spelen het op mijn Windows 7 Ultimate het doen. Dan kan ik lekker die spellen op mijn XP installeren. Vista blijft gewoon shit. Liever €350 voor Windows 7 Ultimate betalen dan €350 voor Vista Ultimate.

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen vinden vista slecht, maar ik vind dat wel meevallen.

Oké, Vista draaide niet erg fijn in het begin, maar na SP1 en 2 werkt het gewoon zoals het zou moeten.

Dat mensen klagen dat bepaalde hardware niet draait komt doordat Vista (en 7) een ander drivermodel heeft dan XP.

Daarom werkte veel drivers niet. En veel fabrikanten waren niet zo vlug met het maken van de drivers voor vista waardoor er veel (oude) hardware niet (goed) werkte.

Maar na enige tijd toen alle drivers het deden werkte alles goed. Als Vista, 7 was geweest dan had iedereen ook geklaagd. omdat er simpelweg nog niet veel drivers voor waren.

Fabrikanten hebben nu lang genoeg tijd gehad om de drivers te maken en alles werkt nu perfect op 7 (en ook op vista).

Dus Vista is nog geen eens zo slecht OS. Alleen het heeft een slecht imago gekregen. en zelfs nu het goed werkt vinden mensen het nog steeds slecht omdat een ander dat ook vind. Ikzelf gebruik nu 7, simpelweg omdat het nog beter is dan vista.:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Helft ervan is meteen al bullcrap. Voor vele oude dingen zijn er nog steeds niet voldoende drivers. Ik wou laatst een printer op mijn computer installeren (toen nog SP1). Wat denk je? No way José.

En schuif alles maar weer naar de fabrikanten. Waarom moest Microsoft van driver systeem veranderen? Uitbreiden of toevoegen kan ik begrijpen, maar een compleet andere? Nee, dat begrijp ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

beveiliging? Drivers waren voor vista toch ook nog wel een redelijk vaak de oorzaak voor fouten, virussen of schade door slechte drivers.

Er zat ruim 6 jaar tussen xp en vista, verwacht je dan dat ze maarzo ff met een evolutie gaan komen terwijl xp getroffen word door 3 virussen en een shitload aan lekken ontdekt? Wees er maar blij mee, anders zat je nog met een half lek OS.

Ik vond toen ik op mijn moekes of broertjes pc ff wat meost doen vista gebruikte haatte ik het zwaar, het was traag, leip vast en er was weinig op te doen. Hierzo geinstalleert ivm upgrade, het loopt als een zonnetje op een goed onderohuden systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...