Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Helleuw mensen,

Ik heb weer een nieuwe afbeelding gemaakt met photoshop ofcourse:

gass.png

Maar ik ben zelf nog steeds(na het 300 keer over te hebben gedaan) niet tevreden over het lettertype, suggesties?

En rate en comments natuurlijk.

Thnx Emaitroy.

Geplaatst:

Geweldig! Je bent een kunstenaar als ik het mag zeggen! Geweldig! Je tovert er echt weer wat moois uit, uit alleen maar een simpele stock! Ik ben juist wel tevreden over het lettertype. Ik vind het een erg mooi lettertype! Al met al een zeer goed geslaagd werkje!!

Geplaatst:

Geweldig! Je bent een kunstenaar als ik het mag zeggen! Geweldig! Je tovert er echt weer wat moois uit, uit alleen maar een simpele stock! Ik ben juist wel tevreden over het lettertype. Ik vind het een erg mooi lettertype! Al met al een zeer goed geslaagd werkje!!

THNX :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mjaa..hmm...hoe zal ik het zeggen?

Het grootste probleem wat ik met je afbeelding heb is dat het voor een heel groot deel leunt op je stock. In weze heb je er niet zo veel aan gedaan. Je hebt bijgesneden, wat vormen op de achtergrond gezet (heel netjes, daar niet van) en wat tekst erbij gezet. Er is gewoon niet zo veel gebeurd (misschien nog een filter, maar ok, dan nog...).

De afbeelding is zeker gaaf maar ik weet niet in hoeverre je er credit voor verdient omdat het echt de stock zelf is die de afbeelding maakt, niet je aanpassingen.

Bovendien ben ik niet zo dol op dit soort fonts, ze moeten afwisselend en weatherworn voorstellen maar de dubbele S laat het tegenovergestelde zien.

Ik gebruik zelf alleen zelf gefotografeerde stocks, dit hoef je zelf niet te doen maar zorg er dan wel voor dat je gebruikte stock echt alleen een middel is om een nieuw beeld te maken, niet alleen de stock als eindbeeld die je wat bijschaaft.

Geplaatst:

Mjaa..hmm...hoe zal ik het zeggen?

Het grootste probleem wat ik met je afbeelding heb is dat het voor een heel groot deel leunt op je stock. In weze heb je er niet zo veel aan gedaan. Je hebt bijgesneden, wat vormen op de achtergrond gezet (heel netjes, daar niet van) en wat tekst erbij gezet. Er is gewoon niet zo veel gebeurd (misschien nog een filter, maar ok, dan nog...).

De afbeelding is zeker gaaf maar ik weet niet in hoeverre je er credit voor verdient omdat het echt de stock zelf is die de afbeelding maakt, niet je aanpassingen.

Bovendien ben ik niet zo dol op dit soort fonts, ze moeten afwisselend en weatherworn voorstellen maar de dubbele S laat het tegenovergestelde zien.

Ik gebruik zelf alleen zelf gefotografeerde stocks, dit hoef je zelf niet te doen maar zorg er dan wel voor dat je gebruikte stock echt alleen een middel is om een nieuw beeld te maken, niet alleen de stock als eindbeeld die je wat bijschaaft.

Dit is pas 'n tip dankjewel.

Waar ik je idd gelijk in geef is dat laatste gedeelte ik pak meestal een stock en dan wil ik er vanalles me doen maar het komt er dan telkens weer op neer dat ik alleen de achtergrond om de stock heen maak. Ik zou het anders willen maar weet niet echt heel goed hoe...

Heb je daar misschien ook zo'n geweldige tip voor? :$

Geplaatst: (bewerkt)

De afbeelding vind ik een geweldige sfeer hebben. 2 duimen omhoog daarvoor.

Het effect met de glass filter vind ik goed gedaan en op de linkerkant is die zeer mooi geblend met de C4D.

Langs de rechterkant vind ik het blenden dan weer minder. De C4D is te opvallend. Gebruik wat van die glass filter

over de C4D op bepaalde stukken om het geheel beter te blenden. Langs de linkerkant heb je dat perfect gedaan.

Tekst vind ik perfect passen.

Maar toch een zeer geslaagd design.

8/10

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Ik vind hem niet slecht, maar ik ben het wel eens met je dat je zegt dat de tekst niet echt past. Ik zou de tekst meer rechts onder doen, en meer strakkere tekst van maken iets minder in het thema vergeleken met de rest, dus geeft er gewoon wat glans aan etc. Ook vind ik dat je de C4D iets meer moet weg werken, en als laatst zou je misschien iets meer kunnen doen mett de render zelf. Als je me niet snapt stuur me gerust een bericht.

Geplaatst:

bedankt Dizzee en Jeremy. Ik heb nu een V2 gemaakt er zijn niet echt grote verschillen te zien maar ik vind het wel een verbetering. Aan het lettertype heb ik niks gedaan ik moest er denk ik ff aan wennen :D

V2:

gassV2.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...