j0uk3 Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Hallo, het lijkt mij wel leuk om een Sprunk etiket uit te printen, en vervolgens op een flesje te plakken. Maar ik kan nergens een Sprunk etiket vinden, weet iemand of die wel te vinden zijn? Reageren
.Senne Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Ik heb wel een Pisswasser etiket dat je op bier kan plakken, maar een echt Sprunk etiket is niet te vinden vrees ik. http://home.comcast.net/~admiral.ackbar/piswasser.jpg Reageren
j0uk3 Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Ik heb wel een Pisswasser etiket dat je op bier kan plakken, maar een echt Sprunk etiket is niet te vinden vrees ik. http://home.comcast.net/~admiral.ackbar/piswasser.jpg Sorry, Dat etiket vind ik niet echt zo mooi ik zocht namelijk echt een Sprunk etiket. Ik zal wel wachten tot morgen mischien dat er dan iets is gepost. Tot die tijd probeer ik het zelf wel , als het al gelukt is zal ik hem ook wel ff hier posten Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Ik heb even snel wat gemaakt, met mijn sig als basis, en dit is eruit gekomen: Hopelijk vind je het wat. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 @ Sprunk Zoiets zocht ik juist. Heel erg bedank moet hem nog ff uitprinten... Heb nu geen printer. Reageren
Sprunk Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 De afmeting zal wel niet precies kloppen, maar je kan dat altijd nog aanpassen. Gewoon in paint een stuk eraan plakken en groen verven. Veel plezier ermee! Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 (bewerkt) haha, 500 ml = 2 glazen van 250 ml btw, ik heb er ook een gemaakt wel een beetje een kopie van Sprunk: Bewerkt: 24 oktober 2010 door grandtheftauto... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.