bledkilly Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Hallo leden van GTA-Forum! Zelf heb ik een vraagje of iemand dit voor me kan maken het gaat over het volgende, Ik wil een script waardoor je niet gelijk bij het spawnen uit bepaalde Characters kan kiezen dus eigenlijk alle Faction Characters. Hiermee wil ik dan dat alleen bepaalde personen hun kunnen toewijzen tot die characters ( Bijvoorbeeld : Baas Army, LSPD enzovoort! ) Hopenlijk heeft iemand hier tijd voor.. Alvast bedankt, Bledkilly Reageren
goudewup Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Hey bledkilly, zoals je het nu doet zullen mensen het niet zo gauw voor je maken... Geef je topic een duidelijke titel, en dit past beter in het script-aanvraag topic. (zie sticky's) Succes ermee! Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Nog een goede tip, probeer zelf veel uit voor je iets vraagt Want na een tijdje word dit te irritant en zal je niet meer geholpen worden Alles uitproberen is nu ook eenmaal de basis van het scripten. Reageren
bledkilly Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Ja ik probeer ook heelveel uit en heb ook die TUT van Sandera onder de knie, maar nu komt het lastigere werk en zie door de bomen het bos niet meer! Het begint een beetje teveel te worden, want ken de basis wel maar naar een grotere stap lukt het niet.. Iemand nog tips? Groet, Bledkilly Reageren
Sandra Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Script-aanvragen kan je kwijt in =>dit<= topic. Voortaan ook graag je topics duidelijke titels geven. Geef in de titel duidelijk aan waar het onderwerp over gaat want we kunnen niets met een topictitel "Vraag" aangezien zo'n beetje elk topic wel een vraag bevat. Probeer zoals de heren boven mij ook al zeiden zelf wat te experimenteren want je leert er niets van als wij jou alles moeten voorkauwen. Tips: - OnPlayerRequestSpawn - If(GetPlayerSkin(playerid) == CopSkin && Team[playerid] != Cops) (Voorbeeld) - return 0; (Return 0 voorkomt dat de speler spawnt). Edit: Nog een algemene tip: Maak niet te grote sprongen: Als je de basis beheerst, ga je experimenteren met de functies die je beheerst. Op die manier krijg je meer inzicht en kan je zelf functies en scripts maken. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 (bewerkt) Nog een goede tip, probeer zelf veel uit voor je iets vraagt Want na een tijdje word dit te irritant en zal je niet meer geholpen worden Dit moet je idd doen wat Megadreams zegt: Nog een goede tip, probeer zelf veel uit voor je iets vraagt Want na een tijdje word dit te irritant en zal je niet meer geholpen worden Dit heb ik zelf ook meegemaakt :$ Bewerkt: 5 maart 2010 door Rockline Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.