MrKooKie Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Heeft iemand misschien enig idee waarom mijn gadgets niet op mijn pagina worden weergeven? Ik denk dat ik ze op een of andere manier onzichtbaar heb gemaakt, iemand enig idee hoe ik dit weer terug verander? Ze hebben er altijd gestaan, tot een tijdje terug. En als ik naar mijn gadget-overzicht ga, zie ik ook gewoon gadgets. Alleen ze worden niet op mijn main-pagina weergeven... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Heeft iemand misschien enig idee waarom mijn gadgets niet op mijn pagina worden weergeven? Ik denk dat ik ze op een of andere manier onzichtbaar heb gemaakt, iemand enig idee hoe ik dit weer terug verander? Ze hebben er altijd gestaan, tot een tijdje terug. En als ik naar mijn gadget-overzicht ga, zie ik ook gewoon gadgets. Alleen ze worden niet op mijn main-pagina weergeven... Probleem is opgelost.. Om een of andere reden ondersteunde Google Chrome, mijn gadgets niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.