benhelsloot Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 met welk programma kun je youtube filmpjes downloaden of is dat iligaal Reageren
TomFurga Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Als je googled naar "youtube downloaden" zie je heel wat mogelijkheden. Reageren
Pesimist Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 ik gebruik dvdvideosoft beste voor mij dan je kan er alles van youtube afhale liedjes videos en nog wat Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Over downloads praten mocht toch niet? Bedoelt dit forum ermee dat dit wel mag via youtube? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Zover ik weet ik Filmpjes van Youtube downloaden Niet illegaal. Dus kan er hier gewoon over gepraat worden. Maar ik kan het fout hebben. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 (bewerkt) Volgens mij kan je het ook doen met LITERS gemaakt door BC7 en Flitskikker Bewerkt: 2 maart 2010 door BanaanDaan Reageren
Deluxo Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Google eens "Youtube Downloader" en download die eens. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Klik. Niet illegaal als je muziek download. Wél illegaal als je filmpjes download die onder het kopierecht vallen (muziekclips, films). Reageren
Dieko Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Als je een filmpje bekijkt moet je dit kopieren en plakken in je internet balk javascript:window.location.href = 'http://youtube.com/get_video?video_id=' + yt.getConfig('SWF_ARGS')['video_id'] + "&fmt=18&sk=" + yt.getConfig('SWF_ARGS')['sk'] + '&t=' + yt.getConfig('SWF_ARGS')['t']; Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Ik vind VideoGet de beste. Deze kan van ruim 850 sites video's downloaden, waaronder natuurlijk ook YouTube. Mvg, Flitskikker Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Over de onduidelijkheid die heerst over de legaliteit: het downloaden van filmpjes van YouTube is in Nederland volledig legaal. Enkel het downloaden van software waar je niet voor betaalt (maar wel zou moeten betalen), is illegaal. En het uploaden van bestanden waar auteursrecht op zit, is illegaal. Zelf gebruik ik de add-on Download Helper voor Firefox. Reageren
Crypteq Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) ikzelf gebruik (in firefox) de addon Easy Youtube Video Downloader. Daarmee kan je heel simpel de video downloaden. (ondersteund ook om te downloaden in HD en Full-HD ) Bewerkt: 3 maart 2010 door BC7 Reageren
Exoit Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Ik heb hier een leuk programmaatje voor je! Youtube Downloader Ik heb het zelf net ook even gedownload om te kijken of het geen rotzooi is. Het werkt heel makkelijk je moet een link invoegen dan zet hij die link om in een bestandje van die downloader, dat bestand moet je dan openen en dan zet hij hem om in waarschijnlijk .MP3 maar je kunt ook andere kiezen, bijvoorbeeld voor je iPod! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Als je FireFox gebruikt zou je >deze add-on< kunnen gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.