ikt Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Over de onduidelijkheid die heerst over de legaliteit: het downloaden van filmpjes van YouTube is in Nederland volledig legaal. Enkel het downloaden van software waar je niet voor betaalt (maar wel zou moeten betalen), is illegaal. En het uploaden van bestanden waar auteursrecht op zit, is illegaal. Zelf gebruik ik de add-on Download Helper voor Firefox. Als je een YouTube filmpje laadt download je al. De dag dat het downloaden van streamfilmpjes illegaal wordt is de dag dat YouTube niet meer is te bezoeken zonder cops aan je deur te krijgen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Hey, ik ben op zoek naar een programma waarmee ik video's van Youtube kan halen. Die downloader moet werken door gewoon m'n lijstje links ergens in te kopiëren en de video's moeten gedownload worden in 480p kwaliteit. Alvast bedankt. Groetjes, Brecht Iemand? (; Reageren
Dieko Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Hey, ik ben op zoek naar een programma waarmee ik video's van Youtube kan halen. Die downloader moet werken door gewoon m'n lijstje links ergens in te kopiëren en de video's moeten gedownload worden in 480p kwaliteit. Alvast bedankt. Groetjes, Brecht Iemand? (; Direct in MP4 download. Kopieer deze code en plak hem tijdens het afspelen van een filmpje in je internet balk. javascript:window.location.href = 'http://youtube.com/get_video?video_id=' + yt.getConfig('SWF_ARGS')['video_id'] + "&fmt=18&sk=" + yt.getConfig('SWF_ARGS')['sk'] + '&t=' + yt.getConfig('SWF_ARGS')['t']; Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Niet iets voor mij, je hebt de minste kwaliteit..Toch bedankt. Voorlopig gebruik ik Grab ++ icm met Orbit, wat me max speed geeft van m'n internet verbinding. Reageren
Smithie Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 je kan ook gewoon youtube downloader gebruiken... Maar ik zou ook dvdvideosoft aanraden ! Reageren
Sjoerdmans Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik gebruik zelf Vdownloader. Heel makkelijk, en hij werkt 100%. Vdownloader Downloaden Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.