samus (gast) Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 maar wat vinden jullie van gta1? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik speel het bijna niet meer maar toch stamt GTA3 en Vice City altijd nog van GTA1 dat is de grootmoeder van Vice City en de komende San Andreas zonder GTa1 had dit allemaal niet bestaaan Reageren
Piers Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 De zomer van 1997 kreeg ik gta, jezus wat een spel was dat. Dat was écht vernieuwend. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 1 september 2004 Rapport Geplaatst: 1 september 2004 ja dat kan ik me ook nog wel herinneren toen de 1e GTA net uit kwam Reageren
harry1985 Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 GTA 1 kreeg ik inderdaad ook al toen ie uit was. wat heb ik daar leuke vooral grappige herinnering aan. en ja heb alle gta delen ( orgineel ) bewaard die gaan ook echt nooit weg. heb me echt kapot gelachen om gta 1 alleen al die geluid dat je een mens doodrijdt. :lol: en nee gta 1 is zeker geen kutspel. het was in die tijd gewoon lekker vernieuwend en vooral de vrijheid enzo. en ben zeker blij met de delen die volgden voor mij geen betere games dan gta Reageren
Baffie Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 Ik heb nog Grand Theft Auto 1 op CD-ROM (legaal)Ook kan je het gratis downloaden op: http://www.rockstargames.com/classics/ Ik moet nog een mirror op mijn server zetten, maar daar moet ik eerst nog toestemming voor vragen Hé lache ga ik doen, wel leuk nog zo'n ouderwets spel doen terwijl de nieuwste 3D versie al uit is. GTA1 was in zijn tijd lang niet zo beroemd/berucht als GTA SA nu, wel teken dat Rockstar helemaal gegroeid is. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Of mensen in 2d platrijden is ook wel fun.En die ik loop iemand achterna gang is ook wel grappig. Postaldude GTA1 is niet 2D maar 3D <_< Reageren
tom Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ik hebt gta 1en 2 onlangs gedownload ze zijn coole speletjes de stijl van gta1 is beter dan die van gta2 maar gta2 is beter afgewerkt met meer mogelijkheden en ik heb een winkel gevonden waar ik gta londen kan kopen wat ik ook zo rap mogelijk ga doen spijtig dat je die niet kunt downloaden het spijtige is dat je ze zo rap beu word maar maar zal ze altijd houden het beste zou zijn dat rockstar is een ps2 shijfje uitbrengt waar alle gtaclasics op staan (gta/gta londen/gta2) ik koop het drekt ps:vrolijk passen Reageren
Dennuzzz Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 Hehe fantastisch ik ga Gta effe downloaden.. Wat een spel was dat toen ik hem in me handen had :blink: Ik heb volgensmij iedere dag uren gespeeld.. Er kwam geen einde aan en dat was juist het leuke... Het was het eerste spel wat nooit begon te vervelen. Hopelijk is dat met San Andreas op de PC ook zo Hij is nu op de 30 %. Gaat lekker snel (170KB sec.) Groeten Dennis Reageren
TEEJAY Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 ik vin gta nog een super cool spel omdat t 1. de eerste gta is 2 het is gwon n cool spel Reageren
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 't blijft gewoon lache, die stomme humor die erin zat, die missies, de radiozenders... 'N heel "gezellig" sfeertje Reageren
VforV Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Er zij iderdaad nog wel mensen die GTA 1 spelen (ik)Niet iedereen kan GTA 3 en GTA Vice City spelen op hun computer. inderdaad, mijn pc (pentium 2) kan namelijk alleen GTA1, London en GTA2 aan. En er zit geen 3D-kaart op ook. Maar ik heb nu een PSP en binnen een maand koop ik LCS. Of mensen in 2d platrijden is ook wel fun.En die ik loop iemand achterna gang is ook wel grappig. Postaldude GTA1 is niet 2D maar 3D <_< juist. Reageren
Fuffie Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ik was er wel fan van maar het is best wel leuk als je je verveelt kan je dat doen . edit: Oeps kom er nu achter dat deze topic best wel oud is sorry. Bewerkt: 6 januari 2007 door fuffie Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 geweldig spel, totdat mijn zusje de CD brak. Sindsdien heb ik het nooit meer gespeeld. Jammer hoor. En als je kijkt wat er uit is voortgekoment. Meesterlijke spellen, vanaf het begin af aan Reageren
1974 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Je forum is wel erg goed uitgebreid, En ik wil nie zijken, Maar Niemand heeft nog GTA 1, dat is zo'n oud MS-DOS spelletje, Misschien kun je het verwijderen omdat niemand het meer heeft. :huh: SOrry dat is niet helemaal waar hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.