Black Admiral Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 GTA 1 is gewoon grappig om te spelen en leuk om je GTA-Collectie aan te vullen. Dat heb ik ook voor €2,~ gekocht, ik speel hem nooit, maar hij hoort bij mijn verzameling. t' Is gewoon lachen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2007 Bij mij licht ie helemaal onder stof,en ik speel hem zelden.Het was toch wel een grappige game,maar ik speel veel meer Gta SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2007 Ik was er wel helemaal hooked aan. Laatst nog eens gespeeld maar ik kwam toch van een koude kermis thuis.. je moet oude spellen eigenlijk laten rusten. Nooit zal ik Full Throttle, Grim Fandango, Blade Runner en Need for Speed nog aanraken; ik koester wel de herinneringen. Net zoals je niet meer naar een concert van Chuck Berry gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) ik ga ook nog wel GTA1 spelen maar starsky and hutch is zo verslavend .(Nou niet meer.) Bewerkt: 12 maart 2008 door 1973 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houser Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2007 dat is zo'n oud MS-DOS spelletje, Haha, ik heb de orginele nog liggen. Waren verschillede versies waar onder een 3DFX versie voor win 95 ;P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 Ik heb nog de originele GTA1 voor PC en PlayStation 1, alleen PC-versie doet het niet meer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen_batman Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Je forum is wel erg goed uitgebreid, En ik wil nie zijken, Maar Niemand heeft nog GTA 1, dat is zo'n oud MS-DOS spelletje, Misschien kun je het verwijderen omdat niemand het meer heeft. :huh: SOrry ik heb hem zelfs nog zolang toen ie uitkwam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 L-O-L GTA 1.. iedereen is het toch alweer vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2008 L-O-L GTA 1.. iedereen is het toch alweer vergeten Not everybody . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 L-O-L GTA 1.. iedereen is het toch alweer vergeten Not everybody . Me neither, i'll never forget GTA 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2008 L-O-L GTA 1.. iedereen is het toch alweer vergeten Not everybody . Me neither, i'll never forget GTA 1 Yes, that,s the spirit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 L-O-L GTA 1.. iedereen is het toch alweer vergeten Not everybody . Me neither, i'll never forget GTA 1 Yes, that,s the spirit . And the spirit is good . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2008 L-O-L GTA 1.. iedereen is het toch alweer vergeten Not everybody . Me neither, i'll never forget GTA 1 Yes, that,s the spirit . And the spirit is good . Exactly. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 GTA 1 afkraken en GTA 4 de hemel in vieren is inderdaad gemakkelijk omdat iedereen dat doet. Ik zeg zeker niet dat GTA1 beter is als IV, dat zou een leugen zijn, maar GTA1 is een stukje R*- en gamegeschiedenis dat we moeten respecteren vind ik. Salutations, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 GTA 1 afkraken en GTA 4 de hemel in vieren is inderdaad gemakkelijk omdat iedereen dat doet. Ik zeg zeker niet dat GTA1 beter is als IV, dat zou een leugen zijn, maar GTA1 is een stukje R*- en gamegeschiedenis dat we moeten respecteren vind ik.Salutations, Jij snapt het helemaal . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.