1974 Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2008 GTA 1 afkraken en GTA 4 de hemel in vieren is inderdaad gemakkelijk omdat iedereen dat doet. Ik zeg zeker niet dat GTA1 beter is als IV, dat zou een leugen zijn, maar GTA1 is een stukje R*- en gamegeschiedenis dat we moeten respecteren vind ik.Salutations, Wel ja, ik kan niets zeggen, hier in de kast ligt wel gta1 maar IV heb ik niet(pfffffffiiiiiiieeeewww ).maar GTA1 was goddelijk, totdat ik D2 kreeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2008 GTA 1 afkraken en GTA 4 de hemel in vieren is inderdaad gemakkelijk omdat iedereen dat doet. Ik zeg zeker niet dat GTA1 beter is als IV, dat zou een leugen zijn, maar GTA1 is een stukje R*- en gamegeschiedenis dat we moeten respecteren vind ik.Salutations, Wel ja, ik kan niets zeggen, hier in de kast ligt wel gta1 maar IV heb ik niet(pfffffffiiiiiiieeeewww ).maar GTA1 was goddelijk, totdat ik D2 kreeg. GTA 2 is de beste Top View-game ooit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.