streetking Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Missie : N.O.E. Cheaten : liever niet Versie : 1 Overig : nvt. Ik krijg 't vliegen met zweefvliegtuigen nogal moeilijk onder de knie, dus als iemand deze zou kunnen doen zou dat erg fijn zijn. Alvast bedankt GTASAsf8.b
GTA-Sheep Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Wow....het is echt weer schoolweek zo te zien......een save-game aanvraag die bijna 4 uur open staat is bijna een wonder Dan doe ik hem wel eventjes voor je. Ik meldt me zo weer met de edit Edit: N.O.E. - Voltooid Beloning: $ 15.000,= Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! GTASAsf8.b
streetking Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Wow....het is echt weer schoolweek zo te zien......een save-game aanvraag die bijna 4 uur open staat is bijna een wonder Dan doe ik hem wel eventjes voor je. Ik meldt me zo weer met de edit Edit: N.O.E. - Voltooid Beloning: $ 15.000,= Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! bedankt he!
Recommended Posts