Enesss Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Hallo, ik heb een probleem met sa ik heb sa gestard en toen ik op map keek waren somigge plekken er niet het waren blauw geworen (dus zee) ik heb niet gemod plz help mij Hier is de foto van de bug >>> Door VWO-er: (Opnieuw) onnodige afbeelding verwijderd. Als een afbeelding niets toevoegt, deze niet plaatsen aub.<<< Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 (bewerkt) Dit is een Bekende bug, Dit krijg je al je voor een Lange tijd van de map af gaat. Oftewel je vliegt met een vliegtuig, of vaart met een boot daar de rand van de map en gaat dan door. Dan krijg je zulke Gang territories erbij op je map. Hier een Link die er meer onformatie over geeft. Maar 1 ding vraag ik me af, Je hebt niet gemod, Hoe komt er dan op het vliegveld een savehouse? Bewerkt: 2 maart 2010 door Rinaldootje Reageren
Enesss Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Dit is een Bekende bug, Dit krijg je al je voor een Lange tijd van de map af gaat. Oftewel je vliegt met een vliegtuig, of vaart met een boot daar de rand van de map en gaat dan door. Dan krijg je zulke Gang territories erbij op je map. Hier een Link die er meer onformatie over geeft. Maar 1 ding vraag ik me af, Je hebt niet gemod, Hoe komt er dan op het vliegveld een savehouse? ik zat op samp en als ik ook sp speel is dat er ook Reageren
Smithie Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Kan het niet dat je OOIT een nieuwe map heb gedownload en die er hebt afgegooid en dan terug die oude , originele map van sa er heb opgezet. Want elk vierkantje heeft zijn eigen txd , in een zekere map staan er 144 ( ongeveeer denk ik ) txd's , die de map maken. Als er 1 tje niet bij is , dan is dat vierkantje blauw... Dus heb je niet eens een map mod gedownload ? Zo nee , anders moet je op google eens zoeken naar een map van gta sa dat je kan downloaden en dan replacen. Oeps srry , ik had niet gelezen dat je niet gemod had. Ik heb wel een oplossing voor je : Download originele map van gta sa. In die winrar/winzip file zal wel een read me zijn , waar ze zeggen waarin je die bestanden moet plaatsen. Doe dat , en normaal zal pc vragen of je het wilt replacen , druk op ja ... Als dat klaar is , zou je normaal de hele map moeten hebben P.S. : Of je nu singleplayer of SAMP speelt , de map verandert niet hoor. >>> Door _KoE_Mzungu: Plaats geen dubbelpost, gebruik gewoon de [bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.