jeweetwel Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2010 (bewerkt) ik heb windows vista, en ben niet echt computer technisch heb een account gemaakt bij de rockstar games social club en heb daarna disc 1 in me computer gedaan, ik krijg dit scherm: nadat ik naar "mijn computer" ben gegaan omdat er anders niks veel gebeurt klik ik op : zodra ik deze heb geopend krijg ik in hele rare figuurtjes iets te zien wat ik niet begrijp.. namelijk: nadat ik op de grote linker knop heb geklikt verschijnt er dit beeld: wie oh wie kan mij helpen:S:S:S Bewerkt: 2 maart 2010 door jeweetwel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2010 Klik op de linker (grote) knop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2010 Klik op de linker (grote) knop. Bij mij kwammen die tekens er zo ook op. Geen nood, als je weet hoe een installatiemenu is opgebouwd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeweetwel Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2010 Klik op de linker (grote) knop. Bij mij kwammen die tekens er zo ook op. Geen nood, als je weet hoe een installatiemenu is opgebouwd... ik heb er een 4de foto bij geplaatst ik krijg dus te zien dat incompitable with %p.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2010 dan moet je service pack 1 vooor vista installeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeweetwel Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2010 dan moet je service pack 1 vooor vista installeren oke ja zo iets dacht ik al, heb je een goede link voor me? had er net een gedownload 500 mb.. maar dat was een verkeerde taal of iets:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2010 op de microsoft site kun je hem vinden, selecteer wel de taal bij het download scherm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeweetwel Geplaatst: 2 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2010 hij kan gesloten worden hoor ik heb hem geinstalleerd alles alleen fatal error dd3d50:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2010 wat zijn je specificaties van je systeem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2010 wat zijn je specificaties van je systeem? Aanvulling: Om alle gegevens te geven die wij nodig hebben, gebruik dan dit programma en genereer de BB-Code. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2010 Of je gebruikt onze oeroude "dxdiag". @TS: Waarschijnlijk heb je een verouderde videokaart die geen DX9 ondersteunt. Met je huidige videokaart gaat GTA IV niet lukken. Helaas... het enige wat je kan doen is een nieuwe videokaart kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zerokil Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2010 Je moet gewoon rechtermuisknop op de installer van gta klikken --> eigenschappen --> Compatibiliteit --> Compatibiliteit modus ---> dit programma in deze Compatibiliteit uitvoeren aanvinken ---> en dan windows xp service pack 2 kiezen klaar en nu kan je hem installe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2010 Je moet gewoon rechtermuisknop op de installer van gta klikken --> eigenschappen --> Compatibiliteit --> Compatibiliteit modus ---> dit programma in deze Compatibiliteit uitvoeren aanvinken ---> en dan windows xp service pack 2 kiezen klaar en nu kan je hem installe gozer, hij heeft hem al lang geinstalleert, als je nou eens leest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2010 Maar hij kan hem ook opnieuw installeren en gta altijd als XP uitvoeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2010 Maar hij kan hem ook opnieuw installeren en gta altijd als XP uitvoeren. jij bent echt even dom bezig, alsof je door in xp compatibiliteits modus te installeren je ineens een videokaart met DX9 krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.