Jump to content

HULP GEZOCHT

jeweetwel

Recommended Posts

ik heb windows vista, en ben niet echt computer technisch heb een account gemaakt bij de rockstar games social club en heb daarna disc 1 in me computer gedaan, ik krijg dit scherm:

post-121681-1267544419,83.jpg

nadat ik naar "mijn computer" ben gegaan omdat er anders niks veel gebeurt klik ik op :

post-121681-1267544432,17.jpg

zodra ik deze heb geopend krijg ik in hele rare figuurtjes iets te zien wat ik niet begrijp..

namelijk:post-121681-1267544443,95.jpg

nadat ik op de grote linker knop heb geklikt verschijnt er dit beeld:

wie oh wie kan mij helpen:S:S:S

post-121681-1267548915,5.jpg

Bewerkt: door jeweetwel
Delen op andere websites

Klik op de linker (grote) knop. ;)

Bij mij kwammen die tekens er zo ook op. Geen nood, als je weet hoe een installatiemenu is opgebouwd...

ik heb er een 4de foto bij geplaatst ik krijg dus te zien dat incompitable with %p..

Delen op andere websites

dan moet je service pack 1 vooor vista installeren

oke ja zo iets dacht ik al, heb je een goede link voor me? had er net een gedownload 500 mb.. maar dat was een verkeerde taal of iets:S

Delen op andere websites

Of je gebruikt onze oeroude "dxdiag".

@TS: Waarschijnlijk heb je een verouderde videokaart die geen DX9 ondersteunt. Met je huidige videokaart gaat GTA IV niet lukken. Helaas... het enige wat je kan doen is een nieuwe videokaart kopen.

Delen op andere websites

Je moet gewoon rechtermuisknop op de installer van gta klikken --> eigenschappen --> Compatibiliteit --> Compatibiliteit modus ---> dit programma in deze Compatibiliteit uitvoeren aanvinken ---> en dan windows xp service pack 2 kiezen klaar :D en nu kan je hem installe

Delen op andere websites

Je moet gewoon rechtermuisknop op de installer van gta klikken --> eigenschappen --> Compatibiliteit --> Compatibiliteit modus ---> dit programma in deze Compatibiliteit uitvoeren aanvinken ---> en dan windows xp service pack 2 kiezen klaar :D en nu kan je hem installe

gozer, hij heeft hem al lang geinstalleert, als je nou eens leest

Delen op andere websites

Maar hij kan hem ook opnieuw installeren en gta altijd als XP uitvoeren. :duh:

jij bent echt even dom bezig, alsof je door in xp compatibiliteits modus te installeren je ineens een videokaart met DX9 krijgt :7

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...