Jump to content

Google Chrome


peter-de-gekste

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb een paar vraagjes over de nieuwe browser van Google, en ik dacht dat er hier vast genoeg mensen zijn die hem ook gebruiken.

- Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op mijn hotmail pagina meerdere adressen onder elkaar laat opslaan? Want als ik me aanmeld met mijn prive adres, en dan kies gebruiker onthouden, en dan vervolgens met mijn school adres en kies gebruiker onthouden, dan verdwijnt mijn prive mail adres uit de lijst.

- Zijn er hier toevallig ook studenten aanwezig die gebruik moeten maken van N@school? (je weet wel, dat uberhandige programma voor je portfolio wat nooit werkt) want ik kan deze niet openen op Chrome, en kan ook geen plugin vinden.

Ik hoor het allemaal wel weer ;)

~ Peter

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik Google Chrome niet, maar misschien als je bedoelt dat je bij je eerste probleem/vraag dat je wanneer je op een account aanmeld en daarna met een andere dat die bij jou dus niet opslaat dan moet je eens proberen door e-mail op te slaan. Wanneer je namelijk op Hotmail komt en je hebt dus meerdere adressen moet je onderaan je e-mail en wachtwoord (in dat kleine venstertje) op "Mijn Windows Live ID op deze computer onthouden" klikken... Bij mij is dat op de gewone browser wel. En als dat het niet is kan ik je helaas niet verder helpen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik Google Chrome niet, maar misschien als je bedoelt dat je bij je eerste probleem/vraag dat je wanneer je op een account aanmeld en daarna met een andere dat die bij jou dus niet opslaat dan moet je eens proberen door e-mail op te slaan. Wanneer je namelijk op Hotmail komt en je hebt dus meerdere adressen moet je onderaan je e-mail en wachtwoord (in dat kleine venstertje) op "Mijn Windows Live ID op deze computer onthouden" klikken... Bij mij is dat op de gewone browser wel. En als dat het niet is kan ik je helaas niet verder helpen...

Ik geef altijd aan mijn live ID onthouden op deze computer, en bij mij doet hij het op een normale browser inderdaad ook, maar op Chrome dus niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik Google Chrome niet, maar misschien als je bedoelt dat je bij je eerste probleem/vraag dat je wanneer je op een account aanmeld en daarna met een andere dat die bij jou dus niet opslaat dan moet je eens proberen door e-mail op te slaan. Wanneer je namelijk op Hotmail komt en je hebt dus meerdere adressen moet je onderaan je e-mail en wachtwoord (in dat kleine venstertje) op "Mijn Windows Live ID op deze computer onthouden" klikken... Bij mij is dat op de gewone browser wel. En als dat het niet is kan ik je helaas niet verder helpen...

Ik geef altijd aan mijn live ID onthouden op deze computer, en bij mij doet hij het op een normale browser inderdaad ook, maar op Chrome dus niet..

Oke, dan is het idd anders op Chrome...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...