~> GizmO <~ Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Na een paar jaar heb ik toch weer eens photoshop erbij gepakt om te gaan knutselen. Dit is het resultaat, na 3 uur zoeken waar alles ookal weer zat. Ben er niet blij mee, maar het is een begin. Gaat volgens mij wel ff duren voor ik er weer beetje wat van ken Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Nja, het valt nog mee hoor Oefen nog ff door, je kan het in ieder geval beter dan mij. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 (bewerkt) Nja, het valt nog mee hoor Oefen nog ff door, je kan het in ieder geval beter dan mij. En dan mij, want ik snap geen barst van Photoshop. Ontopic: nog best wel mooi... Bewerkt: 2 maart 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
7ulian Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Voor een (opnieuw) begin ziet het er best goed uit. Misschien is het handig (zelf al is het een begin) om te vertellen wat het is, ik zie wel interessante vormen, wat best abstract kan zijn, maar volgens mij wil je er nog wel wat mee zeggen (of gewoon niet, maar zet dat er dan bij, dan kan ik stoppen met raden). Maar echt, het ziet er goed en strak uit. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 ik ben het met 7ulian eens. Lekker strak en leuk om naar te kijken! Alleen ik vind dat de border wat dunner kon, verder geen op- aanmerkingen Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Ik wil er niks mee zeggen ofzo of uitbeelden. Ik vond vroeger altijd de tech signatures wel tof, altijd rondgehangen en gekwijlt bij de creaties op effectica. Verder is het puur training om te kijken wat alle tools ookal weer doen enzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.