Jump to content

zogenaamde beveiligings risico's bij vertrouwde site


Dr.Oppai

Recommended Posts

hallo beste mensen,

ik ben 2 uur geleden naar een site gegaan die imagehack.us heet,een paar seconden daarna werd de site geblokkeerd en stond er dat de site waarschijnlijk gevaarlijk is voor mijn pc.

dus ik sluit de pagina.maar ik had een paar tabs open staan met sites die ik dagelijks aan heb staan en die erg vertrouwd zijn en daar kreeg ik na een paar minuten ook de melding dat ze beveiligings risico's vormen.

nu wil ik naar hyves gaan(jawel een totaal niet-gevaarlijke site dus.)en daar zegt hij hetzelfde.

komt dit omdat imagehack.us(de site met mogelijk schadelijke shit)al geladen en geopend was voordat hij geblokkerd werd en dat die site op een weet ik veel manier zorgt voor deze valse meldingen op vertrouwde sites of heeft dit een andere reden?

en moet ik bij vertrouwde sites gewoon op openen drukken en die waarschuwingen negeren of kan ik dat toch maar beter niet doen omdat er anders misschien wel iets gebeurt?

ik hoop dat julllie me kunnen helpen want hij doet dit echt bij veel sites sinds dien en ik heb ook al gescant met ESET en die heetf niks gevonden.

help a.u.b! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je imageShack.us of imagehack.us?

ja de S is een hoofdletter. dus imageShack ja.

edit@de link van de site is het trouwens met een kleine s,geen hoofdletter dus maar in de discriptie staat wel een hoofdletter S.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik veranderde hem in een hoofdletter om het verschil tussen de sites te verduidelijken. imageshack.us is namelijk een normale plaatjes upload site waar niks mis mee is.

Probeer eens Malwarebytes: Anti-Malware te downloaden en installeren, en dan die een volledige scan te laten uitvoeren. Als er iets op je computer zit verwijdert dit het bijna altijd wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik veranderde hem in een hoofdletter om het verschil tussen de sites te verduidelijken. imageshack.us is namelijk een normale plaatjes upload site waar niks mis mee is.

Probeer eens Malwarebytes: Anti-Malware te downloaden en installeren, en dan die een volledige scan te laten uitvoeren. Als er iets op je computer zit verwijdert dit het bijna altijd wel.

ok ik zal dat is proberen,maar kan ik nu al op toestaan drukken want ik weet niet of er wat gebeurd als ik op toestaan druk(ik ben PC noob dus dat weet ik niet:P)is het veilig?op hyves bijvoorbeeld...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...