Jump to content

Nieuwe PC: Tommx

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommx

12

• Hayte

6

• Djmaddox

5

• Sprunk

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Opzich wel goede PC, maar wat is er mis met de behuizing die er nu bij zit? Alles goedkoper is prut.

Maar de behuizing die senne heeft gekozen, ziet er zo simpel uit, maar ik vertrouw op jullie, dus euhmm, die behuizing is goed genoeg en heeft wel redelijk wat USB-aansluitingen enzo?
Geplaatst:

De USB uitgangen zitten meestal op je moederbord maar de kast heeft er meestal ook een paar. Bij jou 2: 2 x Hi-Speed USB

Geplaatst:

De USB uitgangen zitten meestal op je moederbord maar de kast heeft er meestal ook een paar. Bij jou 2: 2 x Hi-Speed USB

Dus dat ziet er wel goed uit?

Dus heel die lijst is dik oke om nog wat jaartjes te kunnen gamen met heavy spellen enzo?

Geplaatst:

Dus heel die lijst is dik oke om nog wat jaartjes te kunnen gamen met heavy spellen enzo?

Jazekers.

Geplaatst:

Jazekers.

Awesome!

Ik heb nog een vraagje voor azerty, hoeveel zouden de verzendkosten naar het westen van België zijn? Zo'n tientje?

Geplaatst:

Dat is al een systeem wat goedkoop is en vergeleken met je eigen keuze ook veel beter, voor hetzelfde geld. Tenzij je mindere prestaties wilt valt er maar weinig aan te beknibbelen wat betreft de prijs. En als je een andere (mooiere) kast wilt zal je waarschijnlijk duurder uit zijn, zeker als je dat vergelijkt met dat lelijke blauwe monster van je eigen keuze. :{

Bedenk wel dat voor verzending naar België de verzendkosten hoger zijn dan bij verzending binnen Nederland. Inclusief verzendkosten naar België komt het totaal op €910. Verzending binnen NL: €12 en naar België: €25.

Ter vergelijking: dat blauwe monster welke jijzelf hebt uitgezocht wordt binnen België bezorgd voor €15, wat het totale bedrag van die computer €904 maakt.

Daarnaast betaal jij 19% BTW (Nederlandse variant van de VAT) en geen 21% VAT (Belgische variant van de BTW).

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is al een systeem wat goedkoop is en vergeleken met je eigen keuze ook veel beter, voor hetzelfde geld. Tenzij je mindere prestaties wilt valt er maar weinig aan te beknibbelen wat betreft de prijs. En als je een andere (mooiere) kast wilt zal je waarschijnlijk duurder uit zijn, zeker als je dat vergelijkt met dat lelijke blauwe monster van je eigen keuze. :{

Bedenk wel dat voor verzending naar België de verzendkosten hoger zijn dan bij verzending binnen Nederland. Inclusief verzendkosten naar België komt het totaal op €910. Verzending binnen NL: €12 en naar België: €25.

Ter vergelijking: dat blauwe monster welke jijzelf hebt uitgezocht wordt binnen België bezorgd voor €15, wat het totale bedrag van die computer €904 maakt.

Maar ik zie die behuizing van die G7200 niet op azerty en die zal welzeker wat meer kosten dan de huidige. Maar de huidige behuizing van de lijst, die is dan wel goed genoeg zeker voor een doorsnee computer? Want ik moet alleen maar een paar USB-poorten hebben en dat zal het zijn. Dus m.a.w. zeg je dat die PC van de lijst beter is dan die dure blauwe?
Daarnaast betaal jij 19% BTW (Nederlandse variant van de VAT) en geen 21% VAT (Belgische variant van de BTW).
Die lijst is toch inxl. BTW. ;o Bewerkt: door Tommx
Geplaatst:

Ja, maar dat is je al eerder verteld. :7

Tjaah, sorry hoor d:.

915,12€ incl. BTW voor zo'n bak die harde games zal aankunnen, ik denk dat dat wel mooi klinkt in mijn oren. Ja, jullie hadden gelijk, een samenstelling is veel beter dan een al gemaakt PC...

Geplaatst: (bewerkt)

Door een bedrijf gamaakte game pc's hebben vaak wel een goede processor maar zit vaak een prut video kaart in, en ook nog veel te duur.

En die van senne is echt een kanon van een pc, ik ben jaloers.. :$

Ik snap eingelijk niet wrm bedrijven er zon prut kaart in doen..

En waarom ze zo duur zijn..

Bewerkt: door Kryziek
Geplaatst:

Dat is heel simpel hoor. Grote merken zoals Acer, HP, etc kunnen voor relatief weinig geld die flut kaarten afnemen. Ze krijgen kwantumkorting. Daarna maken ze die PC ook nog eens lekker duur, want dat is winstgevend. Ook betaal je voor crapware waar je niets aan hebt. Maarja, dat zal hun een worst wezen.

Geplaatst:
Ik snap eingelijk niet wrm bedrijven er zon prut kaart in doen..

En waarom ze zo duur zijn..

We leven in een kapitalistische wereld waar alles draait om geld. M.a.w. als die bedrijven minder vragen maken ze ook minder winst. :7

Geplaatst:

Ook maken ze op deze manier misbruik van de consument. De meeste (acer) kopers kijken alleen naar de prijs van een computer, en niet naar de hardware die erin zit. Dus pakken ze de goedkopere 5850 (in deze siuatie), maar krijgt de totaalprijs nog steeds de prijs van de duurdere 5870.

De behuizing van die Acer pc zal je overigens op geen enkele site terugvinden, aangezien hij speciaal gemaakt is voor Acer.

Geplaatst:

Nou, als de case maar niet afzichtelijk is en er genoeg USB-ingangen zijn, ben ik blij. Maar gewoon even een vraagje, is Alternate nu goedkoper of duurder dan Azerty? Anders zou ik heel de zelfde lijst van senne kunnen maken, maar op Alternate.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...