Jump to content

Hoe los ik deze pawno error code op

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9161) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9164) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9167) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9171) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9173) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9177) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9181) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9185) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9189) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9195) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9201) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9207) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9213) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9219) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9233) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9235) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9236) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9237) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9247) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9265) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9271) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9284) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9304) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9314) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9327) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)
C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9333) : error 079: inconsistent return types (array & non-array)

Deze fouten heb ik, overal op die regels waar de fouten zijn staat return 1; of return 0;

Bewerkt: door patrick1995

Oke, het is heel penls waar ik allerlei dingen aan heb toegevoegd.

[Hier stond ooit een link naar m'n script] dit is wat ik nu heb

Geplaatst:

Lol, je moet niet je volledige gamemode posten, nu kan iedereen aan jouw script.

Ik vind geen fout op de lijnen waar hij die error geeft en die error heb ik nog nooit gehad.

Heb je soms iets met OnPlayerCommandText gedaan?

Geplaatst:

Lol, je moet niet je volledige gamemode posten, nu kan iedereen aan jouw script.

Ik vind geen fout op de lijnen waar hij die error geeft en die error heb ik nog nooit gehad.

Heb je soms iets met OnPlayerCommandText gedaan?

Met m'n gamemode kunnen ze toch weinig, zo veel is d'r niet aan aangepast, zitten alleen sa-mp scripts aan toegevoegd.

Met OnPlayerCommandText heb ik niets veranderd..

Geplaatst:

Ik zie anders toch veel veranderd in OnPlayerCommandText ..

dcmd en strcmp tegelijk gebruiken is geen goed idee. Het is ofwel het een, ofwel het ander.

Veel plezier met converteren. :cya:

Ik zie anders toch veel veranderd in OnPlayerCommandText ..

dcmd en strcmp tegelijk gebruiken is geen goed idee. Het is ofwel het een, ofwel het ander.

Veel plezier met converteren. :cya:

Ik had nog een backup van toen het script nog werkte, en ik heb alle dingen die ik vandaag toegevoegd heb weer eraan toegevoegd en nu werkt 't.

Ik zal wel een foutje hebben gemaakt fzo met het samenvoegen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...