patrick1995 Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9161) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9164) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9167) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9171) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9173) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9177) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9181) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9185) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9189) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9195) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9201) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9207) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9213) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9219) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9233) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9235) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9236) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9237) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9247) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9265) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9271) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9284) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9304) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9314) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9327) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) C:\Een aantal mappen die leiden naar mijn sa-mp server\gamemodes\de naam van m'n file.pwn(9333) : error 079: inconsistent return types (array & non-array) Deze fouten heb ik, overal op die regels waar de fouten zijn staat return 1; of return 0; Bewerkt: 3 maart 2010 door patrick1995 Reageren
Megadreams Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Plaats je script op pastebin of plaatscode en plaats hier de link Dan pas kunnen we je helpen. Reageren
patrick1995 Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) Oke, het is heel penls waar ik allerlei dingen aan heb toegevoegd. [Hier stond ooit een link naar m'n script] dit is wat ik nu heb Bewerkt: 3 maart 2010 door patrick1995 Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Lol, je moet niet je volledige gamemode posten, nu kan iedereen aan jouw script. Ik vind geen fout op de lijnen waar hij die error geeft en die error heb ik nog nooit gehad. Heb je soms iets met OnPlayerCommandText gedaan? Reageren
patrick1995 Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Lol, je moet niet je volledige gamemode posten, nu kan iedereen aan jouw script. Ik vind geen fout op de lijnen waar hij die error geeft en die error heb ik nog nooit gehad. Heb je soms iets met OnPlayerCommandText gedaan? Met m'n gamemode kunnen ze toch weinig, zo veel is d'r niet aan aangepast, zitten alleen sa-mp scripts aan toegevoegd. Met OnPlayerCommandText heb ik niets veranderd.. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Ik zie anders toch veel veranderd in OnPlayerCommandText .. dcmd en strcmp tegelijk gebruiken is geen goed idee. Het is ofwel het een, ofwel het ander. Veel plezier met converteren. Reageren
patrick1995 Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) Ik zie anders toch veel veranderd in OnPlayerCommandText .. dcmd en strcmp tegelijk gebruiken is geen goed idee. Het is ofwel het een, ofwel het ander. Veel plezier met converteren. Ik had nog een backup van toen het script nog werkte, en ik heb alle dingen die ik vandaag toegevoegd heb weer eraan toegevoegd en nu werkt 't. Ik zal wel een foutje hebben gemaakt fzo met het samenvoegen. Bewerkt: 3 maart 2010 door patrick1995 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.