FireFighter Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) Ik heb een handtekening gemaakt. Willen jullie raten en toelichten geven? En welke van de drie vinden jullie het beste? En waarom? V.1.0: V.2.0:V.3.0: FF. Bewerkt: 3 maart 2010 door FireFighter Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Ik vind ze best wel goed gelukt, Mss had je beter een andere achtergrond kunnen doen. Maar ik vind 'm wel heel goed 8/10 KUTGW Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Wil niemand anders raten? Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Ik heb geen verstand van photoshoppen dus ik heb ook geen idee hoe moeilijk dit is om te maken. Maar de achtergrond, zoals al eerder gezegd, had wel anders gekund. Ik vind het ook jammer dat je hem niet in kleur hebt gemaakt want dan het veel mooier zijn. En de tweede vind ik het best gelukt. En o ja misschien kun je je naam ook een ander lettertype en een andere plaats geven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.