woveriene Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Hallo beste GTAFORUM mensjes Ik heb weer eens een photoshop probleem Mijn letters zijn te ''pixelig'' En dat is bij AL mijn lettertype's Iemand die weet hoe ik mijn letters ''weer'' normaal krijg? Eerst was het wel goed en ik weet niet wat ik veranderd heb Mvg, Woveriene Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Als je met de Type (Tekst)-tool gaat typen kan je bovenin, rechts naast je lettertype en lettergrootte, een aanpassing maken. (zie icon met "aa") Waarschijnlijk staat je instelling op None, deze kan je veranderen naar Smooth bijvoorbeeld. Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Verplaatst naar Gaphics Helpdesk. Reageren
woveriene Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Als je met de Type (Tekst)-tool gaat typen kan je bovenin, rechts naast je lettertype en lettergrootte, een aanpassing maken. (zie icon met "aa") Waarschijnlijk staat je instelling op None, deze kan je veranderen naar Smooth bijvoorbeeld. Dankje! Heeft geholpen Dit topic kan gesloten worden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.