Renzzie Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Ik ben nu aangekomen bij de missie: Los Sepulcros Het recruiten wil wel lukken enzo, maar de 2 gangmembers willen niet de auto instappen. Ik had dit probleem ook al bij Missy (zo heet die vriendin tog?). Weet iemand hoe dit komt en hoe je dit kan maken? moet je een toetsencombo gebruiken om mensen in te laten stappen? gta en/of pc herstarten helpt niet, dat heb ik al geprobeerd. tnx alvast! edit: gaat om PC versie trouwens Bewerkt: 18 juni 2005 door Renzzie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Misschien helpt het als je de toets indrukt dat ze je volgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik ben nu aangekomen bij de missie: Los SepulcrosHet recruiten wil wel lukken enzo, maar de 2 gangmembers willen niet de auto instappen. Ik had dit probleem ook al bij Missy (zo heet die vriendin tog?). Weet iemand hoe dit komt en hoe je dit kan maken? moet je een toetsencombo gebruiken om mensen in te laten stappen? gta en/of pc herstarten helpt niet, dat heb ik al geprobeerd. tnx alvast! je moet het knopje indrukken dat ze je volgen... op de ps2 is dat het bovenste pijltje... voor de pc weet ik het niet, srry :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Je hebt waarschijnlijk (zonder het zelf te weten) gezegd dat ze moeten blijven staat. Ik heb de PlayStation versie maar ik dacht dat je 'G' en 'H' moet gebruiken. Niet?? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renzzie Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) ik heb 't volgende gedaan: Rechter muis knop (richtertje) en dan op G gedrukt, dan joine ze je 'gang'. vervolgens stap ik in de auto, maar dan blijven hun een beetje er om heen rennen zonder zelf in te stappen. @ little mister: weet je welke toets dat is voor de pc? ik heb namelijk geen flauw idee welke opdrachten je kan geven aan je 'gang members'. Bewerkt: 18 juni 2005 door Renzzie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik dacht dat G die toets was dat ze je volgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renzzie Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 geprobeerd, ze volgden me gewoon. heb ze nu ook laten stil staan ( H ) en vervolgens weer laten volgen ( G ). nog willen ze nog niet in de auto stappen ik heb trouwens een mobility radeon 9700. ik hoorde dat er veel compatibliteitsproblemen waren met ati kaarten. Zou dat het kunnen zijn? hij loop twel gewoon normaal en lijkt me een beetje apart dat het daar aan ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Misschien een overbodige opmerking maarre... gebruik je een 4-deurs-auto?! Ik neem aan dat je dat heus geprobeerd heb... but you never know! Greetz, SW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renzzie Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 het is bij de missie Los Sepulcros, dus ja ik gebruik 4 deurs auto ik heb al verschillende compabiliteitsmodussen geprobeerd (98 en 2000) maar dat heeft ook niet geholpen heeft iemand enig idee wat het kan zijn en hoe ik het kan oplossen (patches/drivers?) :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik zou tog zweren dat H is dat ze je volgen je hoeft ook niks ingedrukt te houden zodat ze je blijven volgen. gewoon zo rechtermuisknop naar je gang + H en dan pak je een 4 deurs wagen dan moet ie het doen anders weet ik het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renzzie Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 heerlijk zo'n bugged spel.... ook nooit van iemand gehoord die dit probleem had? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ok je mag me voor gek verklaren hoor maar staat je auto dicht tegen een huis of paal met 1 kant believe it or not ik heb meegemaakt dat ik dik een kwartier aan het klooien was omdat 2 gasten niet de auto in wilde bleek dus later dat ik de auto gewoon wat verder naar voren moest rijden zodat ze konden instappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renzzie Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 de auto kan niet wegrijden voordat de 2 gangmembers zijn ingestapt... dus hij is helemaal niet van zn plaats geweest. tnx iig voor de hulp! nog andere suggesties??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Heb je San Andreas uberhaupt legaal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Heb je San Andreas uberhaupt legaal? En heb je de walktrough al gecheckt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.