Jump to content

Los Sepulcros

Renzzie

Recommended Posts

Ik ben nu aangekomen bij de missie: Los Sepulcros

Het recruiten wil wel lukken enzo, maar de 2 gangmembers willen niet de auto instappen. Ik had dit probleem ook al bij Missy (zo heet die vriendin tog?). Weet iemand hoe dit komt en hoe je dit kan maken? moet je een toetsencombo gebruiken om mensen in te laten stappen?

gta en/of pc herstarten helpt niet, dat heb ik al geprobeerd.

tnx alvast!

edit: gaat om PC versie trouwens :)

Bewerkt: door Renzzie
Delen op andere websites

Ik ben nu aangekomen bij de missie: Los Sepulcros

Het recruiten wil wel lukken enzo, maar de 2 gangmembers willen niet de auto instappen. Ik had dit probleem ook al bij Missy (zo heet die vriendin tog?). Weet iemand hoe dit komt en hoe je dit kan maken? moet je een toetsencombo gebruiken om mensen in te laten stappen?

gta en/of pc herstarten helpt niet, dat heb ik al geprobeerd.

tnx alvast!

je moet het knopje indrukken dat ze je volgen...

op de ps2 is dat het bovenste pijltje...

voor de pc weet ik het niet, srry :rolleyes:

Delen op andere websites

ik heb 't volgende gedaan:

Rechter muis knop (richtertje) en dan op G gedrukt, dan joine ze je 'gang'.

vervolgens stap ik in de auto, maar dan blijven hun een beetje er om heen rennen zonder zelf in te stappen.

@ little mister: weet je welke toets dat is voor de pc? ik heb namelijk geen flauw idee welke opdrachten je kan geven aan je 'gang members'.

Bewerkt: door Renzzie
Delen op andere websites

geprobeerd, ze volgden me gewoon.

heb ze nu ook laten stil staan ( H ) en vervolgens weer laten volgen ( G ). nog willen ze nog niet in de auto stappen :(

ik heb trouwens een mobility radeon 9700. ik hoorde dat er veel compatibliteitsproblemen waren met ati kaarten. Zou dat het kunnen zijn? hij loop twel gewoon normaal en lijkt me een beetje apart dat het daar aan ligt.

Delen op andere websites

het is bij de missie Los Sepulcros, dus ja ik gebruik 4 deurs auto :)

ik heb al verschillende compabiliteitsmodussen geprobeerd (98 en 2000) maar dat heeft ook niet geholpen :(

heeft iemand enig idee wat het kan zijn en hoe ik het kan oplossen (patches/drivers?) :ph34r:

Delen op andere websites

ik zou tog zweren dat H is dat ze je volgen je hoeft ook niks ingedrukt te houden

zodat ze je blijven volgen.

gewoon zo rechtermuisknop naar je gang + H en dan pak je een 4 deurs wagen dan moet ie het doen anders weet ik het niet ;)

Delen op andere websites

ok je mag me voor gek verklaren hoor maar staat je auto dicht tegen een huis of paal met 1 kant believe it or not ik heb meegemaakt dat ik dik een kwartier aan het klooien was omdat 2 gasten niet de auto in wilde bleek dus later dat ik de auto gewoon wat verder naar voren moest rijden zodat ze konden instappen

:)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...