Jump to content

EEN DING OVER IV


roycelokker

Recommended Posts

De LCPD boot heet: Police Predator

Hij komt bij een wanted level van 3 sterren.

Er zitten 3 agenten in: 1 aan het stuur en 2 achter in de boot die je proberen te doden met een M4..

Als je midden in het water ligt en deze boten komen naar je toe dan zal het snel gedaan zijn met Niko ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

En welk nut heeft dit topic?

Geen!

Dat je het jammer vind dat je nog geen politieboten hebt gezien licht eraan aan wat er al is gezegt. Maar er zijn denk ik genoeg topics waarin je dit kan vertellen. Een nutteloos Spam topic is voor mij storend.

Link to comment
Delen op andere websites

Houdt het netjes en gezellig, heren! ^_^ Ontopic onderwerp zijn de police Predator boten en wanneer je deze krijgt, anders niet.

[table=header]@ roycelokker[/table]Wellicht een idee voor je om een volgend onderwerp op iets meer vragende wijze te beginnen. De GTA ervaring is hier héél groot, dus zoals in dit geval, kan het zijn dat je het vermoeden hebt dat je iets mist, terwijl het wel in de game zit.

Link to comment
Delen op andere websites

En welk nut heeft dit topic?

Geen!

Dat je het jammer vind dat je nog geen politieboten hebt gezien licht eraan aan wat er al is gezegt. Maar er zijn denk ik genoeg topics waarin je dit kan vertellen. Een nutteloos Spam topic is voor mij storend.

Kennelijk heeft die kakbeer in je sig je zo geirriteerd dat je nu ook al nieuwe leden gaat opjagen. Alsof jij zo goed wist waarover je topics wel en niet kon maken toen jij nieuw was :-( .

EDIT: Ik zag Jacky's post pas nadat ik dit hier neer had gezet :7

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Het taalniveau in dit topic ligt niet al te hoog...

Maar goed , ontopic: Het is beter dat je naar de boot zelf zwemt (aangezien ze ook naar jou varen) en aan boord gaat en de boot kaapt. Dan heb je er ineens extra M40 ladingen bij! :7

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal komen er 4 of 5 boten naar je toe.. deze blijven je volgen in het water tot je dood bent.

Als je niet in het water ligt en je schiet toch een Police Predator kapot, zullen er geen nieuwe komen tot dat je weer in het water springt ;)

Slimme plekken om dit te doen zijn: Klik (SnapMap) hier liggen Pontons in het water. :)

>>> Door Jacky-2007: Pontons bedoel je. ^_^ Oftewel, drijvende laadbakken die niet uit zichzelf kunnen varen.<<<

EDIT: Bedankt Jacky-2007 :D

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Het taalniveau in dit topic ligt niet al te hoog...

Maar goed , ontopic: Het is beter dat je naar de boot zelf zwemt (aangezien ze ook naar jou varen) en aan boord gaat en de boot kaapt. Dan heb je er ineens extra M40 ladingen bij! :7

JVJ

Niet aan te raden, jij bent kapotgeschoten door de agenten voordat jij ook maar bij de boot in de buurt komt.

Taalniveau is dan wel niet hoog, maar kom op jvj, van jou had ik dit niet verwacht :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...