Jump to content

Praat programma

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey weet iemand een programma dat je niet hoed te typen maar dat je gewoon over de microfoon kan praaten en dat je PC dat op schhrijfd want ik haat typen <_<

Geplaatst:
Ey weet iemand een programma dat je niet hoed te typen maar dat je gewoon over de microfoon kan praaten en dat je PC dat op schhrijfd want ik haat typen <_<

Dat is volgens mij nog niet beschikbaar. Zal er misschien wel zijn alleen niet dat ik weet. Zo'n progamma moet dan ook Nederlands zijn (Anders vertaald ie Nederlands niet)

Geplaatst:

Het is er wel maar het is nog steeds in exsperimente fase.

En het zal er voorlopig nog niet in het nederlands zijn.

Geplaatst:

Wil iemand het zegge als er 1 uit is

Ennuh TeamSpeak heb ik wel ik wil gewoon een vervanger voor word :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

jup, zo'n programma is er! m'n vader had het een maand op z'n pc maar toen crashde z'n pc (hij download nooit updates en als hij het doet loopt z'n pc zowat vast) en was hij het kwijt. naam weg, maar het bestaat wel. (en volgens mij was er wel een nederlandse plug-in ervoor)

BTW

m'n vader kocht z'n xp toen hij nog maar een week oud was! (het systeem bedoel ik dus) 1,2 ghz!!! 20 gb!!! een echte f*ck computer! m'n vorige millenium van 266 mhz was beter!

Bewerkt: door Quatroking
Geplaatst:

Dragon NaturallySpeaking is zo'n een en word gemaakt door ScanSoft.

Standaard: €99

Preffernd: €199

Professional: €799

De prijzen zijn voor brand nieuwe versie 8 van dat programma. 160 woorden per minuut zijn haalbaar en er is 99% correcte herking.

Het is in het Nederlands en kent 300.000 woorden.

Geplaatst:

*T@rget pakt een hamer en ramt op zijn varkentje en vind 20 cent.... Boehoehoehoe nu heb ik geen varkentje meer :'(

Geplaatst:

Die kringen zijn duur ja. Maar denk eens na wat je mee kunt. Vooral nu jij het in het Nederlands wilt. (Er word amper iets gemaakt in het Nederlands.)

Geplaatst:

Ja ik wil wel altijd alles hebben hé

[Offtopic] Wat ik nog wil: Een videokaart een praat programma een flatscreen pro-headset whatever...[/Offtopic]

Geplaatst:

Ik weet op zo veel vragen een antwoord net als op deze. Maar ik kan niet goedkoper programma vinden(In NL) dan die ik net heb genoemd of je moet super goed Engels kunnen en een Engels talige kopen. (goedkoper)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...