Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Hoi, als ik aan het spelen ben loopt mijn spel vast. Ik heb dit vaker als hij (automatisch) verbinding maakt met LIVE. Een paar dagen geleden werkte het spel perfect. Mijn computer heeft XP SP3 en voldoet aan de eisen, mijn videokaart ook. Soms als hij half vastloopt, druk ik op de Windows-toets en dan zie ik vaag het Start knopje erdoorheen knipperen. De enige mogelijkheid is dan om de aan/uit knop 10 sec vast te houden en me pc weer aan te zetten. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 heb je de -memrestrict fix al geprobeert? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 heb je de -memrestrict fix al geprobeert? Nee, ik dacht dat je spel hierdoor langzamer ging ofzo ;p Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 ja dat krijg je he als je dingen niet doorleest Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) Hoi, ik heb GTA IV, maar ik heb een lage FPS (als ik me beeld draai gaat het schokkerig). Weet iemand hoe dit komt? Mijn Benchmark: Statistics Average FPS: 18.08 Duration: 37.34 sec CPU Usage: 83% System memory usage: 79% Video memory usage: 96% Graphics Settings Video Mode: 1280 x 1024 (60 Hz) Texture Quality: High Texture Filter Quality: Very High View Distance: 29 Detail Distance: 100 Hardware Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 Video Adapter: NVIDIA GeForce 9600 GT (de 1024 MB VRAM editie) Video Driver version: 178.24 Audio Adapter: Realtek HD Audio output AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+ Bewerkt: 3 maart 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Beetje slechte CPU voor IV. Daardoor komt het waarschijnlijk. Zet je grafische instellingen eens omlaag. De Detail Distance+Texture Quality+Texture Filter Quality kunnen allemaal wel omlaag. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Hoe zorg ik ervoor dat ik alles uit me videokaart kan halen? Want die is wel goed geloofik. Wordt het voor mij tijd om een nieuwe pc aan te schaffen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 dat je uberhaupt al zulke hoge fps haalt, die cpu kan gta4 neit beter dan low aan. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) Ik denk dat dat komt omdat me videokaart het compenseert. Bewerkt: 3 maart 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Ik denk dat dat komt omdat me videokaart het compenseert. ja die is ook niet goed genoeg voor high Je pc is neit goed geneog voor die settings, zet ze lager Reageren
.Senne Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Zet je resolutie lager, of je grafische instellingen. 40+ is een goede framerate voor IV, en dat haal je op jouw settings enkel met een quad core en degelijke videokaart Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) Nog eens benchmark gedaan, maar nu met meer dingen open (Browser, YouTube). Oud: Statistics Average FPS: 18.08 Duration: 37.34 sec CPU Usage: 83% System memory usage: 79% Video memory usage: 96% Nieuw: Statistics Average FPS: 19.14 Duration: 37.31 sec CPU Usage: 89% System memory usage: 82% Video memory usage: 95% Hoe kan het dat me FPS nu hoger is? --------------------------- Zet je resolutie lager, of je grafische instellingen. 40+ is een goede framerate voor IV, en dat haal je op jouw settings enkel met een quad core en degelijke videokaart Hoeveel kost een quad core en wat versta jij onder een degelijke videokaart? > klik Bewerkt: 3 maart 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Memrestrict is toch om te zorgen dat je IV niet al het geheugen mag gebruiken.. Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 zet je instellingen lager, is dat nou zo moeilijk te begrijpen? moeilijk he lezen? kom op, het staat zelfs in de titel >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd.<<< Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) Zet alles eens op low. Dan krijg je als je mazzel hebt een soepel spel. Ik heb dezelfde processor gehad als jij nu hebt, en ik kreeg GTA IV alleen soepel op low settings. EDIT @ Onder mij: Ga jij alles nog eens lekker herhalen. Bewerkt: 5 maart 2010 door Sprunk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.