Jump to content

Kan sirenes niet meer aanzetten


Snorkle

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben op de XBox bezig met de missie Crime and Punishment waarbij je die busjes met tv's moet controleren en pakken. Als ik een politie auto steel kan ik de sirene wel uitzetten maar niet meer aanzetten. Ik kom zo met geen mogelijkheid door deze missie heen omdat de busjes niet voor me stoppen.

Eerder heeft het wel gewerkt, kan het ermee te maken hebben dat ik cheatcodes heb gebruikt? Ik heb, voor zover ik weet, na het gebruiken van die codes niet gesaved.

Wie weet raad?

Alvast bedankt,

Snorkle

Link to comment
Delen op andere websites

Heel bijzonder. Ik heb ook een XBOX maar heb dit nooit eerder meegemaakt (maar ik cheat ook niet). Het gebruik van cheats zou dit volgens mij niet mogen blokkeren. Heb je de missie al meerdere keren gedaan en gebeurde het elke keer? Heb je het al eens geprobeerd om de sirenes gewoon aan te laten? Op die manier zou je dan eventueel de missie moeten kunnen halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de missie nog niet eerder gedaan. Als ik de sirenes aan wil laten moet ik voor elk busje een nieuwe politieauto stelen en eerst mn wanted level kwijtraken. Zodra ik uitstap is de sirene uit en krijg ik m ook niet meer aan.

Ik heb het bij brandweerauto's ook geprobeerd, daar is het hetzelfde. Bij ambulances kan ik de sirene helemaal niet uitzetten en blijft ie aan staan. Vreemd allemaal.

Snorkle

Bewerkt: door Snorkle
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik heb een Xbox en heb ik hier nog nooit last van gehad. Wat ik overigens wel in de Amublance had. Was dat je alleen het zwaailicht ziet, maar je niet de sirene hoort.

Als je het zwaailicht dan weer uitzet en daarna weer aan komt de sirene er wel bij.

Maar over jouw probleem: hem inderdaad niet al te lang inhouden, want anders toeter je.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe stom kan een mens zijn. Ik bleek de knop inderdaad te lang ingedrukt te houden. Heb ik voor niks alles gewist en weer opnieuw begonnen...........Een voordeel is dat ik nu wel weet waar ik moet zijn en wat ik moet doen met de voorliggende missies. Ik kan weer volop sirens laten loeien. Bedankt allemaal!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...