RS-modder Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Hey, Ik heb de foto's van de vakantie op mijn pc staan maar ze zijn erg korrelig hoe kan ik dit mooier maken? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) Je kan ze misschien aanpassen met http://www.picnik.com/app, een handig en gratis programma in je browser waarmee je foto's makkelijk kan bewerken. Bewerkt: 3 maart 2010 door MidnightMayhem Reageren
RS-modder Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Hier is het niet echt beter door geworden. Misschien iets met photoshop dat het mooier kan maken? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Hier is het niet echt beter door geworden. Misschien iets met photoshop dat het mooier kan maken? Je kunt het eens proberen met Reduce Noise (Filter > Noise > Reduce Noise). Dat werkt vrij aardig, maar helemaal glad krijg je je foto er niet mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.