benhelsloot Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2010 op de muren van de speelhal waar je in de missie van Dwayne (Ruff Rider) zie je een soort van mario screenshot moet ik nog vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2010 Ik zie er geen mario in maar hier is een foto van WikiGta: Klik Ik denk zelf dat dit al een tijdje bekend was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2010 Het lijkt er inderdaad wel een beetje op, maar het lijkt dan ook op alle games met zo'n graphics als je snapt wa ik bedoel, leuk dat je het er in ziet maar ik denk toch ook wel dat het al bekend was... een beetje toch . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2010 Het is gewoon zon 8-BIT game, daar zijn er veel meer van dan alleen Mario. Het is volgens mij niet gebaseerd op Mario. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2010 Dit is al bekend sinds de trailer waar de Gameshal inzat gereleased werd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Enesss Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Ik zie er geen mario in maar hier is een foto van WikiGta: Klik Ik denk zelf dat dit al een tijdje bekend was. Omg het is me nog nooit opgevallen. Goed gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 Ik vind het meer op een pacman met benen enzo lijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.