M3TaL Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Beste Mensen, Ik heb een vraag. Ik ben nu bij missie ''easy as can be'', dus ik heb missie ''do you have protection'' voltooid. Ik kan nog steeds niet mp5 of carbine rifle (M4) kopen, maar alleen kan ik micro smg, Pump shotgun en glock kopen. Wanneer kan ik mp5 of carbine rifle kopen (bij welke missie bijv.? Reageren
jvj Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Wanneer je aan missies begint waar de vijand ook zo'n wapens gebruikt, dan kan je ze kopen. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Volgens mij is dat niet zo hoor? Ik dacht dat het gewoon was naarmate je verder komt hoe meer wapens je kon kopen. Reageren
PrioX Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 (bewerkt) Heb je wel genoeg geld ? Je kan natuurlijk ook gewoon de wapens in LC vinden. Locaties Bewerkt: 4 maart 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Voor het kopen van de wapens maakt het niet uit hoeveel geld je hebt. De meeste wapens gebruik je een keer tijdens een missie, waarna ze ook in de gunshops te krijgen zijn. tot die tijd zijn ze "on display" oftewel kan je ze alleen maar bekijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.