-Matthijs- Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Drie inzendingen gaan voor Olympisch goud, maar bij wie mag het eremetaal uiteindelijk om de nek gehangen worden? Stem op je favoriet, de deelnemers vind je hier! Stemmen doe je als volgt: [b]Naam:[/b] (Kandidaat) [b]Waarom:[/b] (Niet verplicht) Succes!
Emaitroy Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Naam: xLogiCx Waarom: Heb lang zitten twijfelen tussen deze of die van Tomhagen maar ik vind deze uiteidelijk toch beter. Dat komt omdat hij wat rustiger is. Het mooie aan deze signature vind ik dat je best goed en lang moet kijken voordat je ziet wat er nou eigenlijk allemaal in zit. Cheers
NickyHendriks Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Naam: TomHagen Waarom: No offence tough maar de rest is allemaal bagger
7ulian Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Naam: xLogiCx Waarom: Mooie witte hue over de signature die de koude sneeuw verbeeld en het beeld rustig houd. Het Olympisch logo komt ook mooi strak tot zijn zijn recht.
Kloep Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Naam: xLogiCx Waarom: Die van Royboow vind ik niet mooi. Te veel brushes over de stock heen, wat een naar mijn mening raar effect geeft. Die van TomHagen en xLogiCx vind ik beide mooi, maar die van xLogiCx is dan toch net weer iets rustiger, vandaar dat ik op hem stem.
Scarface92 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Naam: xLogiCx Waarom: Ik vind deze signature zeer geslaagd en dat er (bijna) niet gebruik is gemaakt van effecten is ook helemaal niet erg. De combinatie is perfect en je sig toont niet te druk aan, wat ik zelf wel belangrijk vind voor een signature. Je hebt een mooie witte achtergrond gebruikt wat ook goed bij de Winterspelen past. Al met al vind ik je sig zeer goed gelukt en hebt je het uitstekend gecombineerd met de plaatjes en de tekst. Verder vind ik die van TomHagen net iets te druk, maar de effecten op zich zien er wel goed uit. Royboow, je hebt er volgens mij niet heel veel aan gedaan, vind het eigenlijk niet zo geschikt als SOTM signature. Dit is puur mijn eigen mening en daarom stem ik op xLogiCx aangezien ik die het mooist vind.
-Matthijs- Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Gefeliciteerd, xLogiCx! Wederom zal jouw winnende signature een maand lang boven het Graphics forum pronken!
Recommended Posts