rienie Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Hallo ik heb pasgeleden een Thompson gemaakt. Met textures en alles in sketchup. Dat is het enige programma waar ik een kan iets mee kan maken. Maar nu als ik wil open met zmodeler en 3ds max. Dan zie je de vakken die blauw zijn in sketchup zie je niet. Dus dan zie je een getextuurde thompson met gaten erin? Weet iemand wat het probleem is. Reageren
.Senne Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 De blauwe vlakken in Sketchup moet je omdraaien (rechtsklikken op de desbetreffende faces en dan omdraaien) zodat ze in 3DS Max en GTA te zien zijn. Reageren
rienie Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 dat gaat dan veel werk kosten Reageren
.Senne Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Probeer zoveel mogelijk faces te selecteren en dan in één keer omdraaien, dat zal al wel een beetje helpen. Maar als je veel faces moet doen zal het inderdaad wel even duren. Reageren
rienie Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 (bewerkt) het lukt niet want alles is smooth gemaakt. Dus ik heb geen lijntjes meer. En als ik er lijntjes om maak plakt hij er gewoon een polygoon bovenop. Ik had nog een heilige back-up gemaakt . Bewerkt: 5 maart 2010 door rienie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.