Cylas Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Hallo, Is het mogelijk om de muziek die in gta zit te luisteren in windows media player? Cylas Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Nee. Het bestand formaat is .rpf en wordt niet door MWP ondersteund. Reageren
Cylas Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 is het niet mogelijk om het te kopiëren en dan de naam te veranderen? CYlas Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Er moet wel een speciaal programmatje bestaan, maar je kan het via SparkIV toch ook beluisteren? Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 is het niet mogelijk om het te kopiëren en dan de naam te veranderen? CYlas Nee, dat gaat niet werken. Alle formaten zijn anders opgebouwd. Simpel de extensie veranderen naar .mp3 zal niet gaan werken. Reageren
Cylas Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Er moet wel een speciaal programmatje bestaan, maar je kan het via SparkIV toch ook beluisteren? waar kan ik dat downloaden? Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Google + SparkIV = GEVONDEN !!!11!!! OMG !!!!!1!1!!!!1!! :dans: Reageren
Fezz Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Je kan met SparkIV zoeken naar die .rpf, openen en een .ivaud bestand op je bureaublad zetten. Nu download je IVaud 1.1 ((>>Klik<<)) en open je het bestand met IVaud. Je kan ze zo beluisteren en converteren naar .WAV bestanden. Ik weet alleen niet in welke bestanden de muziek zitten. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 maart 2010 Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Met OpenIV kun je rpf bestanden openen en de muziek beluisteren en opslaan als WAV. Mvg, Flitskikker Reageren
Fezz Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Nog makkelijker, maar ik snap OpenIV niet dus heb ik hem maar verwijderd. Reageren
Cylas Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Met OpenIV kun je rpf bestanden openen en de muziek beluisteren en opslaan als WAV. Mvg, Flitskikker Sorry voor late reactie maar is dit makkelijke te gebruiken en is het volledig veilig en ook weer makkelijk te verwijderen? Cylas Reageren
Cylas Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Gelukt, was ff zoeken naar bestanden maar het werkt nu nog veranderen naar ander soort bestand en maar hopen dat ik niets fout heb gedaan zodat gta IV niet meer werkt Cylas Reageren
Fezz Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Het gaat pas fout als je bestanden veranderd of verwijderd die niet verwijderd moeten worden. Maar dat doe je denk ik niet als je het alleen maar wil beluisteren. Reageren
Cylas Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 (bewerkt) ok maar nou heb ik nog een vraagje: Kun je hiermee ook andere dingen bekijken bijv. tv programma's ? Of waar staan die bestanden van tv programma's? Cylas Bewerkt: 9 maart 2010 door Cylas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.