Fezz Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Dat weet ik niet, waarschijnlijk niet. I s je het trouwens al gelukt? Reageren
Cylas Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 ja er zit er al een in WMP cylas Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 TV zit in de map Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\movies. Om die af te spelen heb je Rad Video Tools nodig. Reageren
Cylas Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 ik wijk een beetje af maar als ik er op klik komt er na een tijdje dit te staan. HOe kan dit? Cylas Reageren
Fezz Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Mij lukt het wel. Als administrator uitgevoerd? Reageren
Cylas Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) Gelukt! maar er zijn toch veel meer zenders? CYlas ps als ik nu da open IV (of zo) programma opstart en op een liedje klik komt er dit te staan: Bewerkt: 10 maart 2010 door Cylas Reageren
Fezz Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Hij probeert hem waarschijnlijk te branden. Er zijn meer zenders in een bestand. Reageren
Cylas Geplaatst: 10 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Hij probeert hem waarschijnlijk te branden. hoe kan ik dit voorkomen Er zijn meer zenders in een bestand. OK, maar wel jammer dat je niet kan doorspoelen Cylas Reageren
Fezz Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 (bewerkt) 1. Weet ik niet, ik gebruik geen OpenIV 2.JE kan het filmen met fraps en afspelen in wmp . Ik kan alleen niet ontdekken hoe je die bestanden kan converteren. Bewerkt: 10 maart 2010 door dji-unit Reageren
Cylas Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Hoi Het is gelukt een deel van de bestanden in WMP te beluisteren, maar nu zag ik net dat het allemaal .wav bestanden zijn (ja, ik had het kunnen weten) en die zijn nogal groot. Nou is mijn vraag kan ik dit op een of andere manier omzetten naar .mp3 of .wma? Of is er een ander programma dat ze wel meteen zo op kan slaan (zat terug te kijken in vorig berichten en kon daar uit concluderen dat het ook niet werkt met SparkIV). CYlas P.S. Misschien wijkt het een beetje veel af van een probleem met GTA IV en kan 't beter verplaatst worden naar een stuk voor Computers of zoiets (weet niet precies waar) Reageren
Fezz Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Je kan naar Zamzar.com gaan en het bestand dat je wilt converteren selecteren, je email invoeren en wachten. Reageren
Cylas Geplaatst: 13 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 En dat is Gratis? Cylas Reageren
Fezz Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Geplaatst: 13 maart 2010 Helemaal gratis, anders zou ik het niet posten Reageren
Cylas Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2010 Met Realplayer is 't ook gelukt! Cylas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.