jaap_power Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 Hallo ik heb gta3 voor de pc maar het spel loopt erg traag ik heb de opties al een beetje veranderd maar het loopt nog steeds traag vergeleken met vicecity die het op mijn pc wel goed doet. ik hoop dat julie mij kunnen helpen Reageren
jaap_power Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 nvidia geforce2 mx Reageren
Joriz Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Geplaatst: 25 juni 2004 nvidia geforce2 mx En de rest van je PC? Besturingssysteem Mhz etc... Reageren
jaap_power Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 windows 98 se pentium 3 833mhz Reageren
Joriz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Geplaatst: 26 juni 2004 Je computer is niet bepaald snel. Maar vertel nou effe alles over wat voor PC je hebt! Ik wil ng weten hoeveek werkgeheugen je hebt en hoeveel werkgeheugen je videokaart heeft. Reageren
Blizard Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 Joriz ik had een pentium 3 500 mhz en daar ging hij nog snel op ook ! + geforce mx 5200. jaap_power meschien computer defragmenteren? Reageren
Joriz Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 Joriz ik had een pentium 3 500 mhz en daar ging hij nog snel op ook !+ geforce mx 5200. jaap_power meschien computer defragmenteren? Mischien is zijn videokaart maar 16 MB. Logisch asls het dan niet werkt. GTA3 werkt ook op mijn 400 Mhz. Maar die heeft dan wel een 64 MB videokaart. Reageren
Blizard Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 Joriz ik had een pentium 3 500 mhz en daar ging hij nog snel op ook !+ geforce mx 5200. jaap_power meschien computer defragmenteren? Mischien is zijn videokaart maar 16 MB. Logisch asls het dan niet werkt. GTA3 werkt ook op mijn 400 Mhz. Maar die heeft dan wel een 64 MB videokaart. Ik zeg toch ook meschien computer defragmenteren Reageren
lazberkay Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Geplaatst: 9 juli 2004 Als je resolutie te hoog staat van hoe je speelt kan je spel ook traag lopen he met zo'n pc Reageren
W1ckeD Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 Als je resolutie te hoog staat van hoe je speelt kan je spel ook traag lopen he met zo'n pc Je kickt een beetje dit topic Dat betekent dat je iets wat b.v 7 maancen geleden is gebeurd ofzow om hoog haald als je het nog niet wist daarom leg het even uit. Kan gebeuren he Reageren
Tim14 Geplaatst: 11 juli 2004 Rapport Geplaatst: 11 juli 2004 Als je resolutie te hoog staat van hoe je speelt kan je spel ook traag lopen he met zo'n pc Je kickt een beetje dit topic Dat betekent dat je iets wat b.v 7 maancen geleden is gebeurd ofzow om hoog haald als je het nog niet wist daarom leg het even uit. Kan gebeuren he wat maakt dat uit? dit zorgt er wel weer voor dat mensen minder topics gaan openen dus zo raar is dat niet Reageren
ralf1 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) ik weet het daar heb ik ook last van gehad. je moet bij display settings de trails op off zetten dan is het spel niet meer traag. (zeg me wel ff of het werkte) Bewerkt: 12 februari 2005 door ralf1 Reageren
Lantyz Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (zeg me wel ff of het werkte) Daar zou ik niet te sterk op rekenen, want van de topicstarter hebben we sinds begin juli vorig jaar niets meer gehoord. Als je een bericht zet, let dan even op de datum van het topic. Dit is een behoorlijk oud topic, dus de kans dat je nog reacties krijgt van de topicstarter is vrij klein. Reageren op een oud topic (het 'kicken' van een topic) hoeft geen probleem te zijn, mits het een nuttige post is. Iemand na zes maanden met een missie helpen heeft bijvoorbeeld weinig; De kans is klein dat hij de hulp nog nodig heeft. Reageren
ralf1 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) ja inderdaad je hebt gelijk, maar ik wou hem alleen maar even helpen. P.S zet er maar een slotje op. Bewerkt: 13 februari 2005 door ralf1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.