need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Bij de missie Life a beach (de eerste van OG Loc) zie ik de eerste 8 pijlen (of zo iets dan) helemaal niet? Is dit een bug? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Bij de missie Life a beach (de eerste van OG Loc) zie ik de eerste 8 pijlen (of zo iets dan) helemaal niet? Is dit een bug? :huh: Geen idee, maar je bent hier nu al een tijdje op het forum. Je weet dat er ontzettend veel topics over Life's A Beach zijn. Waarom post je dan daar niet in? Omdat je hier bugs wilt omschrijven? Voor één missie?.. Lijkt me onnodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ja, sorry, maar zo kan ik dus niet die missie uit spelen, mijn maximum is tot nu toe 1375. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Krijg je nou geen Pijltjes meer te zien? Je moet wel precies goed op een pijltje de goede toets doen he. Als het goed is eindigt hij met naar Links. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Krijg je nou geen Pijltjes meer te zien? Je moet wel precies goed op een pijltje de goede toets doen he. Als het goed is eindigt hij met naar Links. hij ziet toch alleen de eerste acht pijlen niet of heb ik het verkeerd begrepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik krijg de eerste 27 niet te zien nee (ja, ik heb even gekeken bij dat Missed, You re fast enzo, dat verschijnt als je het fout heb gedaan en ik heb het 27 keer zien verspringen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.