Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Hoi! Ik probeer het helaas nog een keer, maar dit keer is het de goede! Type: signature Stijl: GTA Episodes from Liberty City Grootte: 500 x 150 (dus de toegestane groottes) Voorbeeld: Mag je zelf weten als het maar met GTA Episode from Liberty City te maken heeft. Tekst: Grand Theft Auto TOM ("Grand Theft Auto" met GTA lettertype en "TOM" met Episode from Liberty City lettertype. Rand: Kleuren van "Episodes from Liberty City" Kleuren: beetje kleurrijk graag! Render (optioneel): mag je zelf weten. Extra (optioneel): mag je zelf weten. MVG Grand Theft Auto TOM Vanaf nu heeft het wel een beetje haast, want het allerliefst wil ik het voor 25 maart kunnen krijgen.
FireFighter Geplaatst: 5 maart 2010 Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 (bewerkt) Ik trek mij terug. Iemand anders mag de aanvraag verder behandelen. Bewerkt: 5 maart 2010 door FireFighter
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2010 Niemand reageert hierop... Ik laat het tot morgen staan en stuur dan een bericht naar een moderator of hij dit topic wilt promoten. PS: dus je mag nog wel reacties posten, maar aangezien er niemand iets positiefs reageert zal dat waarschijnlijk niet gebeuren...
FireFighter Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Niemand reageert hierop... Ik laat het tot morgen staan en stuur dan een bericht naar een moderator of hij dit topic wilt promoten. PS: dus je mag nog wel reacties posten, maar aangezien er niemand iets positiefs reageert zal dat waarschijnlijk niet gebeuren... Ik wil het nog een keer proberen. Ik heb het GTA lettertype en het Episodes of Liberty City lettertype. Maar wat wil je precies? Je hebt geen afbeelding en je zegt alleenmaar kleurrijk. Kan je wat gedetailleerder informatie geven?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Je mag zelf een passende afbeelding kiezen. Of wil je liever dat ik even zoek naar een afbeelding?
FireFighter Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Je mag zelf een passende afbeelding kiezen. Of wil je liever dat ik even zoek naar een afbeelding? Ik heb al wat geprobeerd. Ik kan alles nog veranderen als je wilt. Ik kan nergens de kleurcode van Episodes of Liberty City vinden, dus ik heb zelf maar wat geprobeerd. Versie 1.0: [img=http://i45.tinypic.com/2qjw3zt.jpg]
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik vind het best mooi, maar kun je mijn naam "Tom" veranderen naar "TOM"? (dus met hoofdletters) En ten tweede wil ik eigenlijk een andere afbeelding, ik vind hem wel passen, maar ik heb toch liever iets anders... PS: wat ik dus mooi vond is de manier zoals mijn naam er staat, je weet wel; links in de hoek. Dat is goed! En goed langs elkaar gezet.
FireFighter Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik vind het best mooi, maar kun je mijn naam "Tom" veranderen naar "TOM"? (dus met hoofdletters) En ten tweede wil ik eigenlijk een andere afbeelding, ik vind hem wel passen, maar ik heb toch liever iets anders... PS: wat ik dus mooi vond is de manier zoals mijn naam er staat, je weet wel; links in de hoek. Dat is goed! En goed langs elkaar gezet. Kan je misschien een passende afbeelding zoeken voor je handtekening? Want er zijn heel veel afbeeldingen van Episodes of Liberty City en ze zijn heel verschillend.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik zoek even naar een afbeelding. Ik weet namelijk zo snel geen afbeelding te vinden...
FireFighter Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Ik zoek even naar een afbeelding. Ik weet namelijk zo snel geen afbeelding te vinden... Ik heb al iets geprobeerd. Maar kijk alsnog maar verder als je dit ook niet echt vind passen. Versie 2.0: [img=http://i46.tinypic.com/2ro41ap.jpg]
Gijsso Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Niemand reageert hierop... Ik laat het tot morgen staan en stuur dan een bericht naar een moderator of hij dit topic wilt promoten. PS: dus je mag nog wel reacties posten, maar aangezien er niemand iets positiefs reageert zal dat waarschijnlijk niet gebeuren... FF helemaal offtopic, maar waarom zou een moderator een topic van JOUW gaan promoten? Het is toch je eigen ding, dan moet jij zelf ervoor zorgen dat er mensen komen kijken. De mod heeft daar helemaal niks mee te maken >>> Door -Matthijs-: Grand Theft Auto TOM weet hoe de vork in de steel steekt. Verdere off-topic berichten zijn niet nodig, ik er heb gisteren ook al enkele verwijderd uit dit topic.<<<
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 EDIT: 2 afbeeldingen waar jij uit kunt kiezen. Ik kon namelijk niet kiezen tussen de 2... Afbeelding 1: GTA BoGT 1 Afbeelding 2: GTA BoGT 2 Je moet maar even kijken in welke je de tekst het best vind passen. PS: die 2e van jou was wel geslaagd, maar inderdaad helaas 2 andere...
FireFighter Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Versie 3.0: [img=http://i47.tinypic.com/5pidxd.jpg]
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Wow! Die is mooi! Ik ga hem gebruiken. PS: dit topic mag bij dezen dus gesloten worden!
Recommended Posts